Puszcza Wkrzańska

Sobota, 31 sierpnia 2013 · Komentarze(3)

Dzisiaj zdjęć nie będzie, ponieważ uszkodziła mi się karta pamięci na dodatek drugi raz w życiu (zemściło się kupno polskiego szajsu Goodram). Wielka szkoda ponieważ dzisiaj trochę pofociłem w Trzebieży a w Karpinie wreszcie znalazłem piękny pałac (w środku Puszczy Wkrzańskiej), który onegdaj pokazał Janusz, oraz dzisiaj w Jasienicy odbywał się "Jarmark Augustiański", na którym było wielu rycerzy i wojów pod różnymi chorągwiami.

Mirek musisz to powtórzyć z nową kartą pamięci :)

Trendix 12:36 poniedziałek, 2 września 2013

Chyba nie ma co żałować, że tym razem nie wpadłeś na tereny niemieckie, bo jak widzę z mapki odbyłeś wycieczkę po ładnych terenach leśnych. Szkoda tej karty pamięci, bo zawsze ze szczególną uwagą śledzę Twoje reportaże zdjęciowe, gdyż często są dla mnie zachętą do zaglądnięcia na tereny, które fotografujesz. W tym przypadku byłbym ciekawy fotek z Karpina.

jotwu 14:30 sobota, 31 sierpnia 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa awidz