Nowe Warpno 2014

Niedziela, 5 stycznia 2014 · Komentarze(6)

MAPA

Korzystając że pogoda iście wiosenna, przyszedł czas na prawdziwe wycieczki. Na początek wybrałem Nowe Warpno z ich nowymi ścieżkami rowerowymi.
Wycieczka miała się odbyć wczoraj, ale pękła mi plomba w zębie i przeraźliwy ból sprawił że rano ruszyłem na poszukiwanie czynnego dentysty.
Pogoda wspaniała, no może nie taka jak wczoraj, ale Po ponad miesiącu bezczynności spowodowanej zapaleniem pluć i rekonwalescencji miło i wspaniale pokręcić korbą.
Na dobry początek w 2014 roku oklepana trasa do Nowego Warpna.

Po miesięcznej przerwie na ostatnich kilometrach trochę się zmęczyłem, szczególnie wiatr z południa mi przeszkadzał i trochę zimno się zrobiło, mam nadzieję że zima długo do nas nie przyjdzie i nadrobię formę.

Muszę dodać parę słów ode mnie na temat zmian na tym blogu....jak dla mnie TOTALNA porażka

a ja napisałam ,że ładnie namalowałes ten pierwszy obrazek ...a komentarz zniknął ....dobrze ,żeś już ozdrowiał i zacząłeś jeździć zimą , choć nigdy tego nie robiłeś ! ;))))

tunislawa 22:20 niedziela, 5 stycznia 2014

Wojtku, to zalicz też Trzebież...warto.

srk23 18:19 niedziela, 5 stycznia 2014

Mocny początek Mirek :) Ja wybieram się jutro do Nowego Warpna ale z żoną samochodem :)

Trendix 18:12 niedziela, 5 stycznia 2014

Mirku - nie pisz, że trasa do Nowego Warpna to trasa oklepana. Urocze krajobrazy, stosunkowo mały ruch pojazdów, więc chociaż dla mnie to regulaminowa "setka" to bardzo lubię wycieczki do Nowego Warpna, chociaż zwykle dojeżdżam od strony Dobieszczyna świetną drogą po generalnym remoncie. Po długiej przerwie w konkretnych wycieczkach zaaplikowałeś sobie sporą dawkę kilometrów, czy nie za dużo ? Bardzo ładne migawki foto z Nowego Warpna.

jotwu 17:54 niedziela, 5 stycznia 2014

Też mam wrażenie, że te zmiany po to, żeby utrudnić. ;)

Co do wycieczki - super, mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się jak najdłużej. A plomba nie miała kiedy wypaść, akurat w niedzielę i to przed wolnym poniedziałkiem. Klasyka. ;)

michuss 17:32 niedziela, 5 stycznia 2014
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obser