Pasewalk

Sobota, 1 marca 2014 · Komentarze(6)

Trasa

Zapewne dzisiejszy dzień przyniesie na forum wiele "SETEK", ponieważ wiosna nam się zrobiła na całego, temperatury powyżej 10 stopni, wreszcie dzień bez wiatru...i co więcej nam rowerzystom więcej potrzeba, tylko kręcić (trochę żałuję, że nie pojechałem z Pasewalku do Torgelow i Egessin...tak dobrze się jechało i wynik byłby lepszy ;)).
W drodze do Mewegen sprawdziłem jeziorko śródleśne, które wypatrzyłem u wujka Google jakiś czas temu...przyda się w drodze powrotnej z dłuższych wycieczek (dobrze jest trochę się pochlapać w chłodnej wodzie).

Jezioro Schwarzesee

Dalej przez Mewegen dojechałem do wielokrotnie opisywanego Rotchenklempenow z jego cudownym jeziorkiem Haussee, aby za chwilę znaleźć się przy następnym Hiessee w Krugsdorf.

Kościółek w Krugsdorf

Pasewalk jak Pasewalk, nic się nie zmienia...no może wreszcie skończyli remont ulicy Stettiner Strase i można już spokojnie zajefajną ścieżką dojechać na plac pod katedrą St. Marien.

Pasewalk

Z Pasewalku drogą w kierunku Torgelow (ach jaka szkoda że nie pojechałem do niego i przez Egessin wrócić do Hintersee, tak fajnie się jechało z lekkim wiaterkiem w plecy...no cóż następnym razem).

No i znane miejsce postojowe (z tego miejsca do domu mam 21km)

Jak mówiłem na początku dziś padnie wiele SETEK (oczywiście tych w licznikach rowerowych), ponieważ pogada dzisiaj była jak marzenie.

Fajna trasa i relacja

davidbaluch 06:56 poniedziałek, 3 marca 2014

Pięknie pokazujesz Niemcy, dobrze , że mamy tak blisko i jest gdzie pośmigać

mimoza15 22:59 sobota, 1 marca 2014

Zacna wycieczka i fajne z niej fotki Mirek :)

Trendix 20:22 sobota, 1 marca 2014

Nie narzekaj Mirku, że mogło być więcej kilometrów, bo i tak możesz mieć pełną satysfakcję z całości wycieczki, w tym także imponującego dystansu. Twoje zdjęcia wręcz zachęcają do odwiedzenia stron, które dziś odwiedziłeś.

jotwu 19:09 sobota, 1 marca 2014

zrobiłes świetną trasę ! zazdroszczę tego jeziora w Rotenklempenow ...uważam , że jest cudne ! ...musze tam pojechać dłużej posiedzieć :) .....a tak to nie bardzo teraz mogę jeździć , ale chociaż kawałeczek prez pole pojechałam :)

tunislawa 18:27 sobota, 1 marca 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acysu