Pętla Jasienicka

Środa, 2 kwietnia 2014 · Komentarze(8)
Dzisiaj wiatr boczny (nawet trochę pomagał) i jak to mówi mój kolega Jotwu "Pogoda nadal sprzyja rowerzystom, bo jest sucho i ciepło"...a to najbardziej lubię w pogodzie. Średnia jak na mój wiek coraz lepsza (z góry ostrzegam że liczbę WS ustawiłem prawidłowo czyli 3X obrót koła dzielone przez 3 i wynik w milimetrach zapisujemy w liczniku jako w/w liczbę WS)

Dzisiaj w drodze powrotnej spotkałem takie cudeńko (kiedyś tata taką miał, nawet ten sam kolor)

Super ta syrenka, trochę szkoda, że nie na czarnych blachach, ale i tak fajna. Pozdrawiam! ;)

michuss 07:38 czwartek, 3 kwietnia 2014

Widzę że ostrzeżenie szefa z wzmożonej pracy traktujesz poważnie i nadrabiasz km na zapas :)

Trendix 19:47 środa, 2 kwietnia 2014

Twoje średnie, to często moje maksymalne widać lubisz śrubować wyniki. Bardzo lubię aplikację Endomondo, bo niekiedy pokazuje i u mnie oszałamiające szybkości, szczególnie po wizytach w kiosku, gdzie jest urządzenie lotto-:)

jotwu 18:33 środa, 2 kwietnia 2014

Mój ojciec też miał Syrenę ale R20, taką z plandeką. Pierwszy samochód, który sam prowadziłem mając 13 lat :-)

davidbaluch 18:15 środa, 2 kwietnia 2014

Janusz trenuje, a zarazem korzystam z naprawdę fajnej pogody, bo już niedługo będę spędzał więcej czasu w pracy :( , niestety nawet w weekendy (szykują się prace remontowe na bocznicy).

srk23 16:53 środa, 2 kwietnia 2014

Mirku - nawiązując do Twojego komentarza wyjaśniam, że "nic nowego" nie dotyczy środowej pogody (mnie wiatr w drodze powrotnej nieco przeszkadzał) ale do moich średnio długich tras, od lat po tych samych terenach. Może lepszy jest Twój model, że po codziennych wyjazdach do pracy w weekendy fundujesz sobie wyczynową wycieczkę, grubo ponad 100 km jak to było ostatnio. Przez dwa kolejne dni przejechałeś "urodzinowo" blisko 200 km, dla mnie to był z Twojej strony sportowy wyczyn świadczący o znakomitej sprawności.

jotwu 16:44 środa, 2 kwietnia 2014

Marku aż się boję że mnie też nie uwierzą w takie średnie (fakt że ja dzisiaj miałem połowę Twojej odległości).

srk23 16:38 środa, 2 kwietnia 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jlrek