Nowe Warpno-Rieth z grupą "RS"

Sobota, 4 października 2014 · Komentarze(3)

Dalszy ciąg wspaniałej jesiennej pogody wykorzystałem na przejażdżkę z grupą z "Rowerowego Szczecina" do Nowego Warpna z zawinięciem do Miroszewa i Podgrodzia. Grupa w Nowym Warpnie chciała wykorzystać słoneczny dzień na MAXA i pognaliśmy jeszcze nie do końca wybudowaną ścieżką z Karczna do Rieth na Fischbrötchen. W Rieth spotkaliśmy państwo "Misiaczów", którzy również spędzali ten słoneczny dzień na rowerach. Fischbuła trochę rozleniwiła co niektórych z naszej grupy więc samotnie pognałem z Hintersee do domu coby zdążyć przed zmrokiem.

Podzielam opinię Panthera - gratuluję sportowej formy, żaden dystans nie jest dla Ciebie przeszkodą. Nie mam smarfona działającego pod Androidem, więc Navime nie wchodzi w rachubę. Pozdrawiam w oczekiwaniu na Twój niedzielny wpis.

jotwu 06:39 niedziela, 5 października 2014

Widzę Mirku, że ostatnimi czasy pod 100 jeździsz.
Tak trzymać :-)
Pozdrawiam

panther 19:22 sobota, 4 października 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ocztw