Mönkebude

Niedziela, 19 października 2014 · Komentarze(5)

Przejeżdżając przez miejscowość Mönkebude w stronę Anklam nigdy do niej nie zaglądałem choć jest tam parę ciekawych atrakcji np. zajefajna plaża z ciekawym zapleczem rekreacyjnym i port jachtowy (dużo dowiedziałem się o tym miejscu od Pawła "Misiacza"...są tam z małżonką Basią częstymi gośćmi). Korzystając z dzisiejszej  słonecznej pogody rower pod tyłek pojechałem nadrabiać zaległości, a tak przy okazji dokończyć "inspekcje" nowo budowanej ścieżki z Warsin do Belin.

Jak widać na załączonych zdjęciach ścieżka jest już gotowa (pozostała tylko kosmetyka wzdłuż ścieżki)

Senne Ueckermunde

Mönkebude...ależ dzisiaj była pogoda na wycieczki rowerowe,w trakcie jazdy powstawał w mojej głowie pomysł odwiedzenia  "Anklamer Stadtbruch" z jej nowo wybudowaną wieżą widokową, ale trochę "scykorzyłem" bo droga powrotna była by pod ostry wiatr, a wiało dzisiaj z południa jak diabli, a ostatnio po chorobie jestem jeszcze nie w formie.

Faktycznie miejscowość godna odwiedzenia jeśli ktoś szuka fajnej plaży...można się odświeżyć na trasie "Wokół Zalewu".
W drodze powrotnej w Rieth spotkałem kolegów z "RS" (dwóch Pawłów), którzy również przyjechali zaliczyć ścieżkę z Karczna do Rieth, następnie razem udaliśmy się do Dobieszczyna (w Tanowie się pożegnaliśmy).