Rieth (uroczyste otwarcie ścieżki transgranicznej)

Sobota, 25 października 2014 · Komentarze(5)

Nieoficjalnie była odebrana przez nas w zeszłym tygodniu, dziś było bardzo oficjalnie, można powiedzieć nawet z wielką pompą z udziałem wszelakiego rodzaju oficjeli, może niedługiego odcinka ścieżki rowerowej, ale jakże potrzebnego bo kto jeździł tą drogą dobrze wie ile kosztowało to trudu. Trzeba przyznać że burmistrz Kiraga lubi rowerzystów bo poza wspaniałą ścieżką rowerową przygotował i ugościł to zacne grono pozytywnie zakręconych ludzi (liczebność byłaby jeszcze większa tylko pogoda co niektórych zniechęciła by tu przyjechać)...był specjalnie przygotowany na tę okazję tort, były kiełbaski, ciepła kawa i herbata i upominki. Fakt dzisiejsza pogoda nie zachęcała do wypadów rowerem za miasto, wiał bardzo zimny wiatr temperatura pokazała mi 4 stopnie (dopiero w lesie wzrosła do 6 stopni), ale było "zajefajnie" bo pokręciłem z gronem ludzi jak wcześniej wspomniałem "bardzo pozytywnie zakręconych".

Gratuluję pokonanego dystansu i obecności na otwarciu ścieżki rowerowej. Rzeczywiście było zimno ( w Rieth na termometrze było +3), ale wydarzenie epokowe, nie licząc zdejmowania drutów kolczastych na mostku granicznym 28.12.2007 r. kiedy to otwarto tam granicę.
Dla ścisłości: ścieżka jest od Karszna (nie Karczna), a właściwie od drogi Nowe Warpno - Dobieszczyn (około 700 metrów od Karszna). I dla jasności: Karszno (dawniej samodzielna wieś) to dzielnica Nowego Warpna.

Gość 21:00 sobota, 25 października 2014

Nie wiem o której było otwarcie tej ścieżki ale sądzę, że byłem przed uroczystością. Jestem pełen uznania dla twórców i wykonawców tego przedsięwzięcia. Szybko, gustownie i solidnie takie jest moje pierwsze wrażenie. Bodajże byłem na tej trasie 3 października i był tylko zaorany pas ziemi.

jotwu 17:23 sobota, 25 października 2014

Masz Mirek rację mnie i pogoda odstraszyła i jak zawsze czas wyjazdu :) bo musiałbym dwie godziny wcześniej wstać żeby na spotkanie z wami zdążyć :)

Trendix 17:21 sobota, 25 października 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zwina