Stolec

Niedziela, 18 stycznia 2015 · Komentarze(6)

Dalszy ciąg ładnej pogody, choć dzisiaj w porównaniu do wczorajszego dnia wyjątkowo "rześko". Rano w drodze do sklepu spotkałem Andrzeja "Bielika" na rowerku i to on zafascynowany nową ścieżką przy granicy w Buku dał mi dzisiaj pomysł aby udać się w tym kierunku (miałem okazję nawet go tam znowu spotkać, ale jechał w przeciwnym kierunku).

W Stavie paskudnie działa autopauza (nie zawsze zatrzymuje się  na postoju)

"Rześko"

Nowa ścieżka w Buku...istna autostrada dla rowerów

Polizei czuwa (coś nie mogą skończyć tej ścieżki)

Jezioro Stolsko

Choć dzisiaj założyłem wysokie buty trekkingowe znowu mi zmarzły stopy, ale chcąc wykorzystać słoneczny dzień w Podbrzeziu zrobiłem rundkę drogą 14 z której odbiłem na Nową Jasienicę i Drogą 27 pojechałem do Tanowa (w drodze 27 dziury zostały posypane nowym tłuczniem i dlatego fatalnie się jedzie przy dużej prędkości najeżdżając na taki kamienie może podciąć koło i wylądować w rowie, co o mały włos mnie spotkało)

Wszędzie "rześko" w lesie temperatura spadała -1, ale jest super

Wbrew minorowym zapowiedziom Meteo weekend był dla nas super