Topienie Marzanny

Niedziela, 22 marca 2015 · Komentarze(9)

Po ostatnich pechowo "chorobowych" tygodniach przyszedł czas na małe rozkręcanie organizmu (już mam dosyć siedzenia w domu, bo zacząłem dosłownie i w przenośni "chodzić po ścianach"). Dobrze się złożyło, ponieważ "Sama Rama" urządzała z Polickim Klubem "Morsa" topienie Marzanny w Trzebieży. W drodze na w/w imprezę spotkałem liczne grono znanych przyjaciół z "Szczecin na Rowerach" i "Niewidomi na tandemach" z którymi to dalszą podróż w kierunku Trzebieży pokonałem razem.

Na samą myśl człowiekowi cierpnie skóra.

Dalsza impreza przeniosła się do pobliskiego ośrodka wczasowego, gdzie uczestników hojnie ugoszczono kiełbaskami z ogniska.

Ja oczywiście objadłem się smakiem, bo jak na złość złapałem gumę i zająłem się wymianą dętki...kłamię ponieważ Wojtuś "Trendix" mnie częstował, ale przez tego "kapcia" odeszła mi ochota.

Po zakończeniu imprezy część wycieczki udała się do Nowego Warpna a druga grupa przez Jasienicę , Drogą 27 do gospody "Lawendowa" na tamtejsze specjały dla rowerzystów.

Jasienica i tamtejsze "Ruiny klasztoru augustianów w Policach-Jasienicy"

Janusz mam nadzieję że ta moja nie dyspozycyjność odeszła razem z tą "Marzanną" w siną dal.

srk23 16:30 poniedziałek, 23 marca 2015

Już wczoraj Kuba mnie poinformował, że jesteś już w pełni zdrowy, skoro wziąłeś udział w wiosennej imprezie połączonej z długą wycieczką. Z satysfakcją oglądnąłem Twój foto - reportaż z już wiosennej imprezy.

jotwu 15:59 poniedziałek, 23 marca 2015

Brrr, zimno się robi na sam widok tych chwatów. Kiełbaski trochę żałuję, ale jeszcze pewnie będzie okazja, najwyżej sami się spotkamy na Świdwiu na kiełbę, zawsze się do plecaka małe pętko zmieści :-)

leszczyk 06:56 poniedziałek, 23 marca 2015

widac ,ze fajnie było ! Ale te Marzanne mogliscie razem z morsami wykąpac i puścic hen do morza ! :)

tunislawa 21:09 niedziela, 22 marca 2015

Mireczku kłąmczuchu :) objadłeś się smakiem bo nie chciałeś wziąć ode mnie kiełbasy :)

Trendix 20:54 niedziela, 22 marca 2015

Cieszę się że w końcu spotkaliśmy się na trasie.
Wracaj do zdrowia.

siwobrody 19:04 niedziela, 22 marca 2015
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa serwo