Zalesie

Sobota, 18 kwietnia 2015 · Komentarze(5)

Dzisiaj przed wyjściem na uczelnię dostałem od małżonki całą listę zadań domowych (szczerze mówiąc od rana i tak siąpił deszcz, więc z dłuższej wycieczki i tak byłyby nici). Do 14 uporałem się z "odgruzowaniem mieszkania" (zajefajnie ktoś tak nazwał sprzątanie), zrobiłem zakupy (nawet upichciłem ogórkową) i w nagrodę od sił natury na niebie pojawiło się słonko i z czystym sumieniem wyrwałem się pokręcić trochę korbą (to jest to co tygryski lubią najbardziej). Chcąc uniknąć starcia z wiatrem, który ostatnio w naszym regionie zagościł na dobre najzwyklej w świecie uciekłem do lasu (bo tylko tam teraz można uczciwie pokręcić).

Dzisiaj miałem okazję pobawić się nowym nabytkiem, mianowicie kupiłem na Google play za niewygórowaną cenę wspaniały programik o nazwie LOCUS Pro (do tej pory używałem darmowej wersji, która pozbawiona jest wielu extra dodatków). Polecam ten program każdemu, kto nie chce zgubić się w nieznanym terenie (dodam, że jest po polsku). Mapy aktualizowane są 2 x w miesiącu, a muszę przyznać że bardzo są szczegółowe i co dla mnie bardzo ważne podczas wyznaczania trasy uwzględnia ścieżki rowerowe. Fakt program jest trochę rozbudowany, ale po roku użytkowania opanowałem go w miarę dobrze. Przez wiele lat używałem Oziexplorera, ale ze względu na brak map zniknie z mojej komóry. Wspomniany Locus Pro można wykorzystać do jazd rowerowych, wycieczek pieszych a nawet sprawdza się jako nawigacja samochodowa, naprawdę bardzo solidna aplikacja z bardzo dobrymi mapami.

Locus Mapa Pro będę musiał wypróbować ja używam MAPS.ME — offline mapy i OsmAnd+ Maps & Navigation

strus 13:21 niedziela, 19 kwietnia 2015

No wiaterek był dziś diabelnie zimny :) Ale na wzgórzu z ławeczką przed Gartz za krzakami nie wiało wcale za to słońce świeciło więc trochę się wygrzałem :)

Trendix 23:50 sobota, 18 kwietnia 2015

ale Zalesie pieknie pokazałes ! ...a takie Lokusy to dal mnie pewnie byłaby czarna magia ! :)

tunislawa 20:14 sobota, 18 kwietnia 2015
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zakrz