Most na Regalicy - Puszcza Bukowa

Niedziela, 24 maja 2015 · Komentarze(9)

"Wycieczka   z cyklu - Poznajemy " Szczecin Na Rowerach " czyli ...poznajemy nie tylko Szczecin, ale na rowerach. Celem tej wycieczki jest : zwodzony most kolejowy nad Regalicą, znajdujący się w Podjuchach na trasie Szczecin – Wrocław
To prawdziwy unikat w dziedzinie inżynierii. Jest to jedyny tego rodzaju czynny most w kraju. Podobny znajduje się w niemieckim Anklam". Pogoda dzisiaj dopisała po stokroć, humory uczestników również (mi trochę się zepsuł bo znowu złapałem "kapcia").

Uroczysko...w oczekiwaniu na uczestników wycieczki.

Podczas wycieczki odwiedzamy pub "Czeski Film" gdzie mieliśmy obejrzeć film przedstawiający historię mostu
Lin do w/w filmu: https://www.youtube.com/watch?v=8pT3PeF1GC8

Krótki Pit-stop

Nastawnia kolejowa (tutaj pracownik uruchamia podnoszenie mostu

Bardzo dużo na temat mostu opowiedział nam pracownik tamtejszej nastawni

Krzyś "Monter" planuje jak można po pokazie przedostać się skrótem na drugi brzeg do Puszczy Bukowej.

Most idzie do góry
Po zakończeniu pokazu podnoszenia mostu uczestnicy udali się w swoje strony, a my jak zawsze "skrótami" udaliśmy się na podbój Puszczy Bukowej, w której to już dawno nie byłem.

Uroczysko Mosty
Jacek chcąc nas uwiecznić fotą na moście z mozołem wdrapywał się na niego.

Gdzieś w puszczy, ale gdzie