Heidemühle

Sobota, 28 maja 2016 · Komentarze(9)

Ze względu, że uwielbiam wszelakie budowle hydrotechniczne a ostatnio nawet nadarzyła się okazja taką odwiedzić w  wycieczce zorganizowanej przez kolegę Pawła Krupińskiego do starego młyna wodnego w Heidmühle, który został zamieniony w restaurację, ale niestety zobowiązania rodzinne nie pozwoliły mi jechać w tak zacnym gronie by odwiedzić to cudo, ale co się odwlece to....dzisiaj nadarzyła się okazja by to nieznane dla mnie miejsce odwiedzić, tym bardziej, że znajduje się "rzut beretem" od mojego miejsca zamieszkania.
Trasa: Bartoszewo-Dobra-Blankensee-Plöwen-Löcknitz-Bergholz-Caselow-Heidmühle

Heidmühle

Po zwiedzeniu młyna (szkoda że restauracja była zamknięta, a miałem chęć napić się zimnego niemieckiego piwa, bo choć słońce było schowane za chmurami to dzień był bardzo duszny) drogę  powrotną obrałem na tamtejszy górzysty las Caselower Heide. Muszę przyznać, że jechało mi się świetnie choć było parę hopek, ale drogi szutrowe we wspomnianym lesie są zarąbiste. Jadąc przez Wetzenow-Roggow-Polzow dojechałem do znanego wielu osobom z tego forum jeziora Kiessee w Krugsdorf.

Stadnina w Polzow

Jezioro Kiessee

Dzisiaj musiałem ostro kręcić, ponieważ małżonka dała mi czas do 14:00 bo dzisiaj jak co tydzień odwiedziny w Szczecinie wnusia i czekający nas długi spacer z tą naszą pociechą :))...muszę przyznać że wyjątkowo dobrze mi się jechało, ponieważ nie było wiatru, a kiedy próbował wiać to wiał w plecy.

Koblentz...mauzoleom rodziny Eickstädt

Daleko rzucasz Mirku tym beretem :D

Trendix 14:48 środa, 1 czerwca 2016

Lubię takie klimaty.

strus 16:38 poniedziałek, 30 maja 2016

Jezioro w Krugsdorf cudne. Co roku jeżdżę tam z synkiem latem kąpać się w krystalicznej wodzie. A Twoje wycieczka niesamowicie ciekawa. Piękne, znane mi tereny

davidbaluch 07:57 poniedziałek, 30 maja 2016

No i nas również zainspirowałeś. Dzięki ;)

michuss 19:44 niedziela, 29 maja 2016

Popraw pisownie na Heidemühle, nie Heidmühle

Gość 12:26 niedziela, 29 maja 2016

Burza oklasków dla Ciebie za pokazanie nam nowych tras, do tego z mapką, opisem i zdjęciami. Bardzo Mirku mi się podoba Twoja ciekawość w poznawaniu nowych obiektów i robisz to niezmiennie w świetnym stylu. Co ciekawsze tak wnikliwie penetrujesz tereny po drugiej strony granicy. Pewno dzięki miłym ograniczeniom rodzinnym odbywasz swoje wycieczki w znakomitym tempie znajdując jednak czas na wykonanie interesujących zdjęć. Brawo !

jotwu 05:16 niedziela, 29 maja 2016

Kolejna świetna eskapada Mirku, no i inspiracja dla mnie na letnie miesiące...

leszczyk 20:25 sobota, 28 maja 2016
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zdraz