Nowe Warpno (reaktywacja)

Niedziela, 30 lipca 2017 · Komentarze(8)
Zaprawdę, powiadam Wam, oto syn marnotrawny właśnie powrócił na szlaki rowerowe (po wielu trudach i znojach pracując ciężko przy remoncie mieszkania by tym samym zadowolić małżonkę, a ta z kolei by dała mi wieczną dyspensę na moje wyjazdy rowerowe :P). Dzisiejszy wypad to jak kiedyś powiedział klasyk z tego forum "Jotwu" "...Nihil novi" tak na rozkręcenie zastałych, starych, zbolałych kości. Nareszcie pogoda dopisała, chociaż temperatura dzisiaj była jak dla mnie zbyt wysoka bo bardzo ciężko się jedzie gdy w słońcu na liczniku widniała liczba 35 stopni (no tak ja narzekam a co mają powiedzieć Ultra szosoni, którzy od wczoraj jadą bez przerwy w "Tour de PoMorze 700 km".

No to jedziemy

Muszę pochwalić się nową za niewielkie pieniądze torbą podsiodełkową firmy Author, która jest tak pojemna (12 litrów), że spokojnie zastępuje mi plecak, który w takie jak dziś gorące dni jest sporym balastem i męczy moje plecy okrutnie.

Rieth (dzisiaj bez pałaszowania fiszbuły)

Przybyło trochę nowych łodzi

Pierwszy raz widzę Gunicę, która o tej porze roku wystąpiła z brzegów, zazwyczaj w lipcu poziom wody jest bardzo niski.

Mirku ty tyle czasu te remonty robiłeś że wybudowałbyś nowy dom :D

Trendix 20:48 piątek, 4 sierpnia 2017

Znam to znam, jak nie remont, to kopanie ogródka... ;)

niradhara 16:02 czwartek, 3 sierpnia 2017

Gratuluję udanej inauguracji na szlakach rowerowych po remontach i chorobie!
Oby teraz przyszedł czas na same przyjemności, oczywiście z cyklingiem na pierwszym miejscu :-).
Wody nam nie brakuje tego lata, nie tylko w Gunicy ale i w Drawie, na Korytnicy i na Jeziorze Dąbskim poziom wody jest wyjątkowo wysoki.

tanova 19:47 środa, 2 sierpnia 2017

zaprawdę pięknie powiedziane i uczynione !! Pozdrowionka !

tunislawa 21:07 niedziela, 30 lipca 2017

To oczywiście kiedyś musiało nastąpić i bardzo cieszę się, że Twój powrót na rowerowe szlaki odbył się w tak efektownym stylu. Brawo Mirku !

jotwu 18:55 niedziela, 30 lipca 2017

No wreszcie wróciłeś !:) Chyba byłeś bardzo wcześnie w NW bo jakoś tak pustawo :)

jotka 18:00 niedziela, 30 lipca 2017
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa scsie