Torgelow

Sobota, 28 kwietnia 2018 · Komentarze(7)
W poprzedni weekend nie udało mi się wybrać w trasę (jak na złość rozwalił mi się cały wydech w samochodzie i musiałem biegać po mechanikach, a i wnusio w niedzielę odwiedził dziadzię). W poniedziałek przeszedłem pozytywnie badania okresowe, które są zmorą wszystkich ludzi, którzy mają coś wspólnego z koleją (badania są naprawdę bardzo rygorystyczne...jednak jazda rowerem regeneruje zdrówko). Dziś szczęśliwy, że wszystkie problemy mam już za sobą pojechałem do Torgelow (jak zwykle odwiedzić stare kąty...jakoś dzisiaj nie specjalnie miałem ambitnych planów na wycieczkę, jak to mówią "jazda dla samej jazdy" w tak piękną pogodę).

(Kilometrów trochę więcej...na początku zapomniałem włączyć Stravę)

Torgelow

Skansen Wkrzan "Ukranenland"

W drodze do Ueckermunde odwiedziłem w Liepgarten tamtejszą wierzę widokową, z której to rozpościera się piękny widok na Ueckermunde.

Liepgarten

Po raz drugi w tym miesiącu odwiedziłem Ueckermunde i utartym szlakiem przez Warsin, Rieth wróciłem do domciu ;))

Ps.
Fischbulandia w Rieth jeszcze zamknięta (prawdopodobnie będzie otwarta od maja...na samą myśl ślinka cieknie)