Grillhütte (Mönkebude)

Czwartek, 3 maja 2018 · Komentarze(9)
Wiem, wiem, że znowu trzeci raz z rzędu Ueckermunde, ale przypomniał mi się wpis Łukasza Olechnowicza, który bardziej znany jest pod nazwą "Srebrna Gwiazda" to jego wycieczka w kierunku Mönkebude owocowała fajną miejscówką, która nazywa się "Grillhütte" czyli chata grillowa. Jest to potężny grill, który mieści się w leśnej chacie w szczerym lesie do której można dojechać tylko rowerem (miejscówka idealna na większą wycieczkę z grupą ludzi pozytywnie zakręconych ukoronowana rozpaleniem ogniska  i pieczeniem kiełbasek). Wyruszyłem dzisiaj wyjątkowo wcześniej bo przed siódmą, ale dobrze się jechało bo było całkowicie bezwietrznie...piszę fajnie się jechało, ale tylko do granicy w Dobieszczynie bo tam łapię "flaka"...jeżdżę 3 rok na tych gumach "Race Sport" Continentala i to dopiero 2 guma i mówiąc szczerze przyszedł na nie koniec, są prawie łyse, ale na pewno wymienię na te same, bo choć są bardzo drogie, ale naprawdę wytrzymują wiele.

Rzeka Zarow w Zarowmühl

Zarowmühl (tutaj po lewej zaczyna się szlak w kierunku Grillhütte)

Szlak jak szlak trochę szutru trochę piachu, ale można jechać

Grillhütte

Nawet taki przybytek tam się znajduje, nie powiem pierwsza klasa jak w Radissonie ;)) czyściutko, pachnąco bo nawet odświeżacz powietrza znalazłem. Co by nie gadać można faktycznie udać się większą grupą i trochę pogrillować, poza tym dlaczego u nas niema takich miejsc...no tak znając mentalność naszych rodaków długo by nie postał i z braku drewna spłonął by zapewne.

Mönkebude

Ueckermunde

Dzisiaj był naprawdę fajny dzień na wyjazd rowerem, bo wreszcie bezwietrznie, poza tym w weekend nie będę mógł dosiąść mojego rumaka, ponieważ udaję się do Warszawy na komunię u szwagra.

wychodek super, smutne lecz niestety prawdziwe słowa że u nas mógłby długo się nie utrzymać :(

Trendix 21:19 niedziela, 6 maja 2018

Bywałam w okolicach Mönkebude, ale tej Grillhüte nie znam. Faktycznie - wypas!

tanova 23:17 sobota, 5 maja 2018

Popraw huta na chata

Gość 18:00 czwartek, 3 maja 2018

Szkoda, że w Rajkowie nie ma takiego wychodka ;)

jotka 17:59 czwartek, 3 maja 2018

Brak formy to tylko taka poza. Forma jest cały czas !

jotka 16:59 czwartek, 3 maja 2018

Mirku wydaj mi się, że po dość długim rozbratem z rowerem jesteś obecnie w jeszcze lepszej formie, niż przed przerwą. Znakomity dystans, w znakomitym tempie - ach to druga młodość. Z pewnością zaglądniemy z Kubą na tereny, które dziś nam wskazałeś.

jotwu 16:31 czwartek, 3 maja 2018

Kolejna stówka a niby brak formy

strus 15:48 czwartek, 3 maja 2018

Marku, przyjdzie czas i na południe (faktycznie jak mam jechać przez ten Szczecin to gęsiej skórki dostaję).

srk23 14:17 czwartek, 3 maja 2018
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edzaj