Trzebież

Czwartek, 30 kwietnia 2020 · Komentarze(4)
Dzisiaj nie pada, nawet ciepło (wszystkie moje ulubione trasy do Niemiec zamknięte) więc pozostaje się kręcić "w koło komina". Cel podróży padł dziś na Trzebież, a przy okazji chciałem zobaczyć jak idą prace na ścieżce rowerowej z Polic do Trzebieży. Mówiąc krótko aby Was nie zanudzić prace są bardzo zaawansowane na całym odcinku od Jasienicy do samej Trzebieży (widziałem mnóstwo pracowników na całej trasie). Mniemam, że na wakacje będzie już można po niej śmigać i co najważniejsze robią ją asfaltową.

Jezioro Piaski (Po stanie wody w jeziorze widać jak jest sucho)

Trzebież

Właśnie jak piszę zaczęło padać ;)) więc udało się nie zmoknąć

Dystans blisko 60 km więc zdecydowanie nie pasuje do niego określenie "wokół komina".

jotwu 15:24 sobota, 2 maja 2020

Ja dziś tylko komunikacyjnie - niedawno widzieliśmy tę ścieżkę rowerową.

jotka 19:47 czwartek, 30 kwietnia 2020

Wszystkie miejsca znajome. Ja niestety dzisiaj nie dałam rady rekreacyjnie wyrwać się z domu, tym bardziej - miło popatrzeć na fotki.

tanova 18:44 czwartek, 30 kwietnia 2020

Smutno wyglądają plaże i promenady, ale myślę że pomalutku wrócimy do normalności. Fajnie pokręcone.

Marecki 15:22 czwartek, 30 kwietnia 2020
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa denze