Solec - Buk (nowa ścieżka)

Niedziela, 9 maja 2021 · Komentarze(4)
W majówkę miałem trochę pokręcić, ale zmieniły się trochę nasze plany rodzinne i katapultowałem się nad Zalew Sulejowski (do mojej KOCHANEJ teściowej) na wielkie otwarcie sezonu grillowego. Niestety pogoda pokrzyżowała nam trochę plany (z tego co wiem w Policach też nie było za ciekawie) i dlatego dzisiaj korzystając z pięknego dnia wyskoczyłem na małą pętelkę (wczoraj jako nadworny fotograf rodzinny musiałem uczestniczyć w meczu drużyny mojego wnuka, który gra w drużynie młodzików piłki nożnej SALOS). Nie było mi jeszcze pisane przejechać się nową ścieżką rowerową z Buku do Stolca, która nieoficjalnie została otwarta w tym roku (choć są jeszcze braki w punktach przystankowych i oznaczeniach), dodatkowo chciałem zobaczyć i przejechać się nową drogą z Tanowa do Węgornika, która została wybudowana z płyt betonowych (poprzedni szuter to była istna masakra).

Droga już bez dziur, ale połączenia między płytami są fazowane i rower telepie jak diabli (niestety nie można mieć wszystkiego i tak jest super)

Tradycyjnie odwiedziłem groby rodziny Von Ramin

Droga do Bolkowa to istna masakra...piach, piach i jeszcze raz piach

Między Bolkowem a Stolcem chciałem uchwycić żurawia w locie, ale niestety brak mi wprawy tak jak pięknie foci je Marek czy Tunia

Pałac w Stolcu

Ścieżka ze Stolca do Buku to był strzał w dziesiątkę, ponieważ jazda drogą, która dodatkowo okraszona jest mnóstwem dziur w asfalcie należała do tych trochę ekstremalnych, teraz jazda między tymi wioskami to jest bajka, do szczęścia brakuje mi tylko połączyć ścieżką Stolec z Dobieszczynem i Dobieszczyn z Tanowem (może kiedyś doczekamy się).

Nie lubię bruku i takich płyt

strus 13:27 wtorek, 18 maja 2021

Dobrze że wyprowadziłeś konia na spacer ;)

jotka 08:57 poniedziałek, 10 maja 2021

No i Mirku wyszła Tobie fajna wycieczka po terenach, które dobrze znam . W swoim wpisie jednak pominąłeś cierpkie uwagi na temat sposobu jazdy tzw koksów, które zamieściłeś w komentarzu do mojej wycieczki - całkowicie podzielam Twoje uwagi. Jeżdżą stadami i nie mają żadnego poważania wobec innych użytkowników ścieżek rowerowych.- zupełny brak kultury.

jotwu 08:49 poniedziałek, 10 maja 2021

Ładne tereny, Te groby widywałem już u Magdy i Janusza.. Dobrze wykorzystana pogoda..

Marecki 16:27 niedziela, 9 maja 2021
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odypr