Jezioro Piaski

Środa, 27 lipca 2022 · Komentarze(3)
Witam
Dawno mnie nie było na forum Bikestats z dwóch powodów (ja to mam szczęście)...znowu miałem wypadek samochodem, facet Transitem pacnął mnie w tył mojego samochodu kiedy zwolniłem, gdy autobus wyjeżdżał z przystanku (gościu lakonicznie potwierdził, że się zagapił). Po tym wypadku po dwóch dniach rozbolał mnie bark (lekarz potwierdził, że to prawdopodobnie wina wypadku). Drugim powodem to druga tura legalizacji przekaźników w mojej pracy dokumentnie wyłączyła mnie z życia rowerowego na półtora miesiąca. Dlatego od wczoraj pomału wybieram zeszłoroczny urlop, a który muszę wykorzystać do września (może skapnie parę kilometrów). Dzisiaj wybrałem się na swoją 50-tkę z plusem o Jezioro Piaski (no niestety jeziorem to ono już nie jest).

Jezioro Piaski jest dowodem, że wody zanikają w ekspresowym tempie w naszym ekosystemie

Życzę powrotu do pełnego zdrowia - może rower będzie pewną formą rehabilitacji? Serce się kraje patrząc, jak jezioro Piaski znika w oczach.

tanova 10:43 piątek, 29 lipca 2022

Jak to miło Mirku, że mimo przeciwności losu już możesz wsiąść na rower i to od razu wycieczka na długim dystansie. Od dawna wybierałem się nad jezioro Piaski ale po Twoim komentarzu odeszła mi ochota

jotwu 08:14 piątek, 29 lipca 2022

Witaj z powrotem. Pechowo z tymi wypadkami, do tego kocioł w pracy.

Marecki 17:03 środa, 27 lipca 2022
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pogod