Nowe Warpno

Sobota, 13 maja 2023 · Komentarze(6)
Dzisiaj dalszy ciąg odzyskania jakiejkolwiek formy, i z tego co widzę ciężko ją będzie odzyskać. Niestety wiek robi swoje (stawy i ścięgna już zaczynają doskwierać), dodatkowo zauważyłem, że gdy jest słoneczna pogoda to strasznie wieje wiatr (pół biedy jak w plecy) tak jak dzisiaj od Hintersee do domu wiatr wiał niemiłosiernie mi w gębę. Do domu przyjechałem strasznie "wyciorany".

Rieth

Ludwigshof

Muszę Wam się przyznać, że po głowie od miesiąca chodzi mi zakup rowera elektrycznego (no tak kupi sobie MELEXA i będzie udawał wielkiego kolarza), dlatego biję się myślami czy to będzie dobry zakup. Spotykam coraz więcej nawet młodych ludzi, którzy na takim sprzęcie jeżdżą, i co tu dużo gadać u mnie w pracy trzech kolegów zakupiło takowy sprzęt i bardzo sobie chwalą, ponieważ wypady nawet takie grubo ponad 100km nie są im straszne nawet w największy wmordewind, czy na trasie występujące większe górki, czy piaszczyste szutry. W tych rowerach wbrew pozorom nie jedziemy nie pedałując, przeciwnie musimy kręcić korbą a silnik tylko wspomaga gdy poczuje, że używamy i potrzebujemy większej siły np. podjeżdżając pod górę i nas wspomaga. Jeździłem (korzystając z uprzejmości kolegów) różnymi np. R-Raymon HardRay E 6.0 i Ecobike sX 5 z 2023 roku. Każdy ma plusy i minusy, choć za Ecobike przemawia fakt, że gdy zerwie się łańcuch lub uszkodzi przerzutka lub skręcimy nogę na tym rowerze pojedziemy, ponieważ silnik ma zamontowany na tylnej piaście, a Raymon niestety w korbie.
Tak szczerze mówiąc to chciałem też pokazać (i dać pojeździć) mojej małżonce...a nuż widelec przekona się do roweru :))) i razem ruszymy na coraz więcej budowane ścieżki rowerowe.

Myślę o tym rowerze Ecobike SX 5 z baterią 17,5Ah

U naszych zachodnich sąsiadów e-bajki są bardzo popularne, szczególnie w pokoleniu nieco już dojrzalszych rowerzystów, ale i moi sąsiedzi - oboje po sześćdziesiątce - jeżdżą na takich jednośladach. Na pewno pomysł wart rozważenia przynajmniej.

tanova 22:21 wtorek, 16 maja 2023

Też rozmyślam za rowerem elektrycznym dla małżonki aby pojeździć setki razem bo na zwykłym już nie chce

strus 16:28 wtorek, 16 maja 2023

Fajnie że wróciłes do regularniejszego kręcenia. Rower elektryczny to kontrowersyjny pomysł. Ja takiego czegoś nie uznaję, bo dla mnie to nie rower, tylko motorower. Ale to Twój wybór.

Marecki 17:48 niedziela, 14 maja 2023

Brawo Mirku za wycieczkę na solidnym dystansie. Ma rację Kuba - nie przesadzaj z narzekaniem przecież przejechałeś znowu spory dystans w dobrym tempie - masz prawo czuć się zmęczony.

jotwu 16:29 niedziela, 14 maja 2023

Piękne konie:)

jotka 21:36 sobota, 13 maja 2023

Mirek już nie przesadzaj ja bym chciał mieć taką formę jak Ty :) rower elektryczny to niezły pomysł... Nie mam nic przeciwko;-)

jotka 21:34 sobota, 13 maja 2023
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejz