Dziękuję Ci Mirku za przesympatyczne życzenia noworoczne. Tobie także życzę wielu miłych wycieczek w doborowym towarzystwie, świetnej formy i podobnie jak Małgosia czekam na znakomite fotorelacje i opisy ze swych wypadów za miasto.

jotwu 12:04 niedziela, 1 stycznia 2012

Mirku, Tobie również życzę dużo optymizmu w Nowym Roku i nowych, pięknych miejsc do odwiedzenia/obfocenia :D

vonZan 20:32 czwartek, 29 grudnia 2011

Życzę Ci jeszcze raz wielu tysięcy na rowerze we wspaniałym towarzystwie i samych cudowności w życiu rodzinnym i zawodowym !!!! No i wielu wypadów w nasze góry kochane ! :))))

tunislawa 19:26 czwartek, 29 grudnia 2011

No fakt, trochę pecha masz :)

rowerzystka 21:14 wtorek, 27 grudnia 2011

Małgosiu , faktycznie trochę się pośpieszyłem a tutaj mi zima zrobiła psikusa i pogoda do jazdy rowerem przednia, a rower mam rozebrany, zakonserwowany i schowany w pracy :(

srk23 16:24 wtorek, 27 grudnia 2011

Mirku, Ty nie wstawiaj życzeń tylko odkurz w końcu Unibajka i wstaw swoją kolejną świetną fotorelację. Zimy nie ma, jak widzisz, nie wiadomo, kiedy przyjdzie, a rowerek zawsze można odstawić na zimowe przechowanie.

Szczęśliwego Nowego Roku :))

rowerzystka 20:57 poniedziałek, 26 grudnia 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wkeoc