Rieth 2012

Sobota, 3 marca 2012 · Komentarze(4)

Zapewne dzisiejsza pogoda wygoniła z domu większość Bikerów (bo mnie napewno). Ostatnio wybierałem krótkie trasy wokół Polic, dlatego w takim wiosennym dniu wybrałem się, na moim zdaniem najlepszą ścieżkę rowerową, która prowadzi do Rieth.

Dawno tu nie byłem

No i jest, moja ulubiona ścieżka

Ścieżką z Hintersee udałem się do Rieth

Ścieżka do Rieth

Pogoda wspaniała, ale nad Neuwarper See było dzisiaj wyjątkowo zimno.

Tej wieżyczki nie muszę opisywać

W oddali Nowe Warpno

Kuce w Riether Stiege

Przystań w Rieth

Droga powrotna identyczna, bez jakichkolwiek szaleństw :)

Czy mi się zdaje czy drzewa zaczynają już zielenieć? Przez całą zimę było u Was cieplej, a teraz wiosna najpierw do Was przychodzi. To niesprawiedliwe ;-)

niradhara 08:43 niedziela, 4 marca 2012

Czasami chciało by się mieszkać w Przecławiu, czasami zaś w Policach a wszystko dlatego, że wtedy pewne okolice były by dla mnie łatwiej i szybciej dostępne. Ty na przykład masz doskonale objeżdżone tereny w pobliżu zalewu czego potwierdzeniem są zdjęcia dostępne poprzez google. Rieth zapewne znasz tak dobrze, jak własną kieszeń. Zaskoczyła mnie informacja o chłodzie nad jeziorem, no ale to spora, otwarta przestrzeń, zresztą lekka przecież wiało. Miło, że całą gębą wróciłeś już do wędrówek.

jotwu 20:38 sobota, 3 marca 2012

Miło popatrzeć na znajome szlaki :)
Tak myślałam, że gdzieś wybędziesz dzisiaj, ja częściowo dziś byłam w pracy, dopiero po południu przejechałam się na Błonia. Jutro gdzieś pojadę, ale jeszcze nie mam pomysłu :/

rowerzystka 19:18 sobota, 3 marca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa gener