Janusz, faktem jest że zacząłem prowadzić dokumentacje z jazd rowerem do pracy, ale tylko z czystej ciekawości ile faktycznie tych kilometrów do niej i z niej robię w ciągu roku. Jeżdżąc do pracy od 27 lat nigdy tego nie robiłem i dlatego zżera mnie ciekawość ile razy przez te lata objechałem dookoła Polskę, której obwód wynosi 3511 km, w tym 440 km przypada na granicę morską (linia wybrzeża Morza Bałtyckiego, która nie jest linią granicy państwa, wynosi 770 km). Graniczy z następującymi państwami od zachodu z Niemcami (467 km), od południa z Czechami (796 km) i Słowacją (541 km), od wschodu z Ukrainą (535 km) i Białorusią (418 km), od północy z Litwą (104 km) i Rosją (obwód kaliningradzki, 210 km)..

srk23 14:41 czwartek, 14 czerwca 2012

Patrząc na Twoja batony dokumentujące wycieczki nie mam cienia wątpliwości, że w tym roku zdecydowanie zmienisz stan statystyk, oczywiście nie dzięki rundkom do pracy und zurick.

jotwu 19:50 środa, 13 czerwca 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ojowy