Sonnenberg (fajna plaża)

Niedziela, 23 września 2012 · Komentarze(7)

Dzisiejszy cel wycieczki do końca nie był mi znany, ze względu na wszech panujący dzisiaj "Wmordewind", poza tym ostatnio nie mam weny do organizowania nowych wycieczek. Ze względu że dawno nie byłem w Locknitz obrałem kierunek na to miasto, ale żeby nie było za łatwo to trochę okrężną drogą, odwiedzając przy okazji fajne jeziorko koło miejscowości Sonnenberg, które odkryłem dzięki wielu wpisom o nim w naszym blogu przez kolegę Jaszka. Dzisiaj słońca nie brakowało, ale jest już bardzo zimno...gdy wyruszyłem o 8.00 było tylko 5 stopni, no cóż mamy jesień :(.

Trasa:Police-Bartoszewo-Dobra-Linken-Grambow

Linken o poranku

Sławna już ścieżka Linken-Grambow

Nastawnia w Grambow

Gdy dojeżdżałem do Lebehn skręciłem na prawo w wąską asfaltową drogę, która jest króciutką częścią (do miejscowości Sonnenberg) sławnej Trasy "Odra-Nysa". Przed wspomnianą miejscowością Sonnenberg skręcamy w lewo nad jeziorko, które nie dosyć że jest z prześliczną plażą to można tu w spokoju się wykąpać i zjeść posiłek przy wielu postawionych tam stołach i ławkach (naprawdę polecam odwiedzić w upalne dni).

Droga dojazdowa do jeziorka

Przez Sonnenberg, Glasow, Retzin udałem się do Locknitz.

Sonnenberg

Retzin

W drodze do Locknitz nie omieszkałem odwiedzić J.Locknitzer i 1000-letniego dębu.

Wielu bikerów z tego forum robi tu zakupy

Locknitz

Zawsze gdy wracam z Locknitz przez Plowen zatrzymuję się przy wieży obserwacyjnej z której rozciąga się panorama na Plowen.

Plowen

Jadąc z Plowen zahaczyłem o jezioro Kutzowsee, nad którym dzisiaj nie było wypoczywających i grillujących.

Ośrodek młodzieżowy nad J.Kutzowsee

Dalej to typowy lajcik z wiatrem w plecy przez Blankensee, Dobrą, Bartoszewo, Tanowo do domu

A kościółki takie same jak po wschodniej stronie Odry

mimoza15 19:54 środa, 26 września 2012

Ta wieża jest w krzakach właściwie schowana, ja ja znalazłem jak jeszcze liści na drzewach nie było. Jest w zagajniku po lewej stronie przy skręcie do Plowen. Fajne te jeziorko, tez kiedyś pojadę :)

mih 09:28 poniedziałek, 24 września 2012

No zobacz, tyle jeżdżę a wieży widokowej nie kojarzę :/

rowerzystka 23:16 niedziela, 23 września 2012

ale fajne pierwsze zdjęcie ! Cyba robiłeś je z kosmosu ! :)))
A te w HDR super dodają uroku .....też tam pojade , choć już w tym roku pewnie nie na kąpanko , nie ?

tunislawa 20:14 niedziela, 23 września 2012

Chmury na zdjęciu z Retzin są rewelacyjne. Może kiedyś w końcu wpadniemy na siebie ;-)

Jaszek 19:47 niedziela, 23 września 2012

I znowu się mineliśmy...

jewti 18:13 niedziela, 23 września 2012

Byłem ciekawy jak sobie wypełnisz dzisiejszy dzień, no i jak widzę byłeś pracowity i nie szczędziłeś przy tym czasu na wykonywanie fotek z mijanych miejscowości, są tym ciekawsze, że z terenów, które i ja znam. Wiatr nie dość, że zimny, to do tego porywisty, no ale dzielnie to wszystko przetrzymałeś.

jotwu 17:11 niedziela, 23 września 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa escia