Zalesie

Sobota, 6 października 2012 · Komentarze(5)
Choć byłem sceptycznie nastawiony do tej wycieczki przez intensywnie padający deszcz, to o godzinie 18 gdy na moment pojawiło się słońce a z nieba zniknęły chmury wiedziałem że impreza zapodana przez Tomka na RS musi się udać. Tutaj składam też ukłon w stronę naszej koleżanki Tuni, która załatwiła nam rozpalenie ogniska w kompleksie biesiadnym z tyłu pałacu w Zalesiu, wystarczył jeden telefon do leśniczyny z Trzebieży i cały kompleks mieliśmy do dyspozycji, łącznie z oświetleniem, drzewem na ognisko po altanki gdyby komuś zrobiło się zimno, to jednak nie groziło nikomu bo poza dużym ogniskiem każdy w zanadrzu miał jakąś herbatkę (z prądem). Powiem szczerze, po raz pierwszy uczestniczyłem w zorganizowanej wycieczce rowerowej, która sunęła szosą o 3 nad ranem...wrażenia niezapomniane, cała droga nasza, nad głowami gwiazdy i księżyc, teraz nie dziwię się Uli, która uwielbia nocne wycieczki (chociaż samemu trochę strach). Była to (choć taka trochę krótka) jedna z moich najlepszych wycieczek w tym roku, bo z gronem bardzo fajnych i ciekawych ludzi (oby takich imprez integracyjnych było więcej).

Dzisiaj zdjęć mało bo ciemno było ;)

Grupa minęła mnie przy wyjeździe z Pilchowa. Liczba rowerów w ciemnościach robiła wrażenie i nie pozostało nic innego jak pokornie zjechać ze ścieżki i przepuścić kawalkadę. Niebo była piękne i odczucie ciepła było wyższe niż dziś w ciągu dnia. Resztę widać na zdjęciach, opisach i w komentarzach.

dornfeld 19:10 niedziela, 7 października 2012

A jednak w blogu Małgosi znalazłem sporo udanych zdjęć mimo, iż były wykonywane w nocy. Bardzo oryginalny pomysł z tą nocną wycieczką.

jotwu 15:15 niedziela, 7 października 2012

rzeczywiscie mało zdjątek ! :) ja jeszcze nawet swoich nie oglądnęłam ....ale pewnie nie najlepsze , bo kurcze ciemno było , nie ? :))))

tunislawa 13:42 niedziela, 7 października 2012

Pierwszy relację napisałeś :) Zuch :) Następnym razem mam nadzieję obaj pomkniemy Globetrotterami. Do następnego !

mih 12:59 niedziela, 7 października 2012

Było fantastycznie :)
Do następnego

rowerzystka 12:02 niedziela, 7 października 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iemja