Glashütte-Grünhof (Jesień na ścieżkach rowerowych)

Niedziela, 28 października 2012 · Komentarze(4)

Jesiennej pięknej pogody ciąg dalszy, chociaż rankiem byłem niemiłe zaskoczony opadami deszczu ze śniegiem (bynajmniej tak było w Policach) przy świecącym słońcu. Trasa nie za długa, choć świeciło słońce to temperatura i wilgoć w powietrzu nie nastręczła do dalszych jazd, dlatego wybrałem trasę którą lubię najbardziej, szczególnie o tej porze roku mianowicie:
Police-Hintersee-Glashutte-Grunhof-Pampow-Blankensee-ścieżka Łęgi-Buk-Dobra-Bartoszewo-Tanowo-Police

Pod Dobieszczynem

Hintersee-Glashutte

Glashutte-Grunhof

Grunhof-Pampow

Pampow-Blankensee

Blankensee-Łęgi

Dobra-Police

oj ....jaki świat piękny o tej porze roku ....a rzeczywiście , dziw ,że się nie spotkaliście ....:))))

tunislawa 21:45 niedziela, 28 października 2012

Trasa prawie ta sama...a nie spotkaliśmy się...super dzisiaj było...jakoś się mijamy...

jewti 18:44 niedziela, 28 października 2012

Ja też Mirku bardzo lubię tę trasę, którą dziś zaliczyłeś i faktycznie pewne odcinki nawet fotografowaliśmy obaj. Po zimnym poranku (deszcz jednak mnie nie dopadł) potem było całkiem sympatycznie. Na piętnastą bylem już w domu, bo mam we krwi te obiadowe powroty do domu. Także i Ty zrobiłeś w Blankensee zdjęcie dowcipnego barometru - ktoś miał poczucie humoru tworząc coś takiego - ja takie zdjęcie wykonałem trochę wcześniej.

jotwu 18:43 niedziela, 28 października 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cyowe