Trasa rowerowa "Pogoń Za Lisem"

Niedziela, 4 listopada 2012 · Komentarze(7)

Pierwszy "Rowerowy Hubertus" zakończony. Po frekwencji myślę, że spotkał się z wielkim zainteresowaniem co widać było po ilości rowerzystów, którzy stawili się na START nad J.Głębokim. Impreza została zorganizowana przez jednego z najlepszych organizatorów na RS "Jewti-ego" przy współpracy z Krzyśkiem "Siwobrodym" i oczywiście dzisiejszym LISEM Basią "Rudzielec102". Jak na pierwszą imprezę w pogoni za lisem wycieczka bardzo udana (Jewti jak zwykle super się spisał jako organizator), ponoć w przyszłym roku impreza "Rowerowy Hubertus" będzie bardziej okazała z trzema trasami dla "niedzielnych" rowerzystów, tych bardziej wyczynowych na rowerach MTB, i tzw. "Cyborgów".

Po zakończonym pościgu za Basią, która jak wspomniałem pełniła honory bycia "Lisem" udaliśmy się do Sławoszewa na umówione ognisko w zajeździe "Zjawa"

Impreza nad wyraz udana, mam nadzieję że będzie na stałe wpisana w nasz szczeciński kalendarz rowerowy.

Kolejną relację z imprezy przeczytałem i w innych ujęciach ja ujrzałem :)

Trendix 20:34 poniedziałek, 5 listopada 2012

Gospoda jeszcze niedawno było wystawiona na sprzedaż, jeśli nie przyciągnie klientów na stałe, to może znów być w ofercie biur nieruchomości.

rowerzystka 00:04 poniedziałek, 5 listopada 2012

:))))))

tunislawa 21:40 niedziela, 4 listopada 2012

Tunia, oni robią relacje wcześniej, a po powrocie tylko fotki dodają ;-)

Jaszek 20:58 niedziela, 4 listopada 2012

ale szybko zrobiłes wpis ! ja na razie tylko album na RS ......i nie wiem jak się zabrać....bo już prawie wszystko napisaliście z Lechem .....:))))))

tunislawa 19:41 niedziela, 4 listopada 2012

Jak widać na załączonym obrazku gospoda Zjawa funkcjonuje pewno tylko dzięki rowerzystom. Po wstępnym otwarciu była jakiś czas zamknięta, no ale znów działa. Jednak nie wróżę jej długiej kariery, chociaż trochę szkoda gdyby padła.

jotwu 15:58 niedziela, 4 listopada 2012

Dzięki że z nami byłeś...wpisujemy ją jako stałą coroczną imprezę "Szczecina na Rowerach"...

jewti 15:22 niedziela, 4 listopada 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miesc