Pampow

Sobota, 8 lutego 2014 · Komentarze(7)

Trasa
Dzisiaj korzystając z pogody (po krótkim niebycie) pierwsza w tym roku jak to mówi Janusz wycieczka zagraniczna.
Wycieczka sprawiła mi dużo frajdy, ponieważ śniegu na drogach już niema, mam nadzieję że zima odeszła już w siną dal, a poza tym miałem przyjemność spotkać na trasie wiele znajomych twarzy (jeszcze raz pozdrawiam Małgosie "Rowerzystkę", państwa "Pejów" (Piotrka i Hanię) i chyba minąłem i pozdrowiłem Kubę w Dobrej (uczestnika wycieczek z Januszem). A tak poza tym było super, no może wiatr trochę dokuczał, ale to już standard u nas.

Granica...pierwszy raz w tym roku

Jak widać śniegu niema

Jak zwykle w lewo

Chyba zachęcają do palenia ogniska (jak widać drzewa pod dostatkiem)

Wracając do domu byłem świadkiem wypadku, w którym kierowca tego pojazdu wykazał się wielkim brakiem wyobraźni (tak to jest jak liczy się pośpiech i brawura, których to na naszych drogach nie brakuje).

Facet tego pojazdu trochę przeliczył się z wysokością swojego samochodu

Dobrze że to tylko konstrukcja podtrzymująca, bo w Policach zrobiłoby się zimno