Jak wspomniałem wcześniej na wielu mapach widnieje jako "Rurowa"

srk23 19:18 czwartek, 20 lutego 2014

Może i nie ma jej w wykazie ale Rurowa była od zawsze :D

rowerzystka 18:14 czwartek, 20 lutego 2014

Wszedłem na policki BIP i nie ma tam w wykazie ulic takiej o nazwie Rurowa. Chyba to jednak zwyczajowa nazwa, ale się przyjęła przez lata.

davidbaluch 18:06 czwartek, 20 lutego 2014

Faktycznie, droga jak marzenie...codziennie rano do i z pracy robię sobie szybką przebieżkę (jak widziałeś piękny asfalt). "Rurowa" to nazwa oficjalna na wielu mapach, od rury, która się ciągnie od zakładów do miasta z podgrzaną wodą do C.O. jako produkt uboczny przy procesach technologicznych (dlatego mamy tanie opłaty za wspomniane c.o.)

srk23 16:54 czwartek, 20 lutego 2014

Dziś dotarło do mnie co miałeś na myśli pisząc o drodze rurowej. Nie wiem jednak czy jest to nazwa formalna czy też zwyczajowa. Chyba dość spokojny masz dojazd do pracy a droga, z wytyczonym pasem dla rowerów jest w dobrym stanie. Pozdrawiam Cię Mirku - Janusz

jotwu 16:39 czwartek, 20 lutego 2014
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewy