Stara Wieś-Dojo

Środa, 6 sierpnia 2014 · Komentarze(5)
Kategoria Reczków

Dzisiaj pierwsza dłuższa wycieczka na Przedgórzu Świętokrzyskim, a dokładnie w Górach Przedborskich. pogoda wspaniała, chociaż tu także wiatr potrafi zaszaleć. Głównym celem wycieczki była Stara Wieś a w niej Centrum Japońskich Sportów i Sztuk Walk. Muszę przyznać że ta malowniczo położona wioska bardzo dobrze oddaje klimat kraju "Kwitnącej Wiśni". Po drodze minąłem Żeleżnicę w której to jak wieszcz pisał król Kazimierz Wielki, polując na dzikiego zwierza, spadł z konia i złamał sobie nogę, dlatego w miejscu tym wybudowano obelisk upamiętniający to zdarzenie. Muszę przyznać że płasko nie było, co chwilę upierdliwe górki (niema to jak płaskie niemieckie tereny :))))

I tak cały czas...pod górkę i z górki

Świętokrzyskie i Łódzkie wybitnie obfitują w tego typu kapliczki, ołtarzyki...bardzo mi się to podoba

Wspomniana Żeleźnica z postumentem upamiętniającym Kazimierza Wielkiego (w oddali kościół św. Mikołaja)

Stara Wieś - Centrum Japońskich Sportów i Sztuk Walki "DOJO"

Nawet w szczerym lesie możemy spotkać kapliczkę

...i następna

Mapka trasy podzielona na dwie części, ponieważ musiałem zresetować telefon, bydle nie chciał złapać sieci GSM.

Zdjęć wstawię więcej po przyjeździe do domu, ponieważ jestem w takim miejscu w którym złapać NET-a jest wielką sztuką.