URLOP (i do Pasewalku)

Poniedziałek, 27 października 2014 · Komentarze(5)

URLOP, tak szczerze mówiąc to go nie planowałem na tę porę roku, ale szefostwo stwierdziło że pozostało mi go za dużo i mus muszę trochę go wykorzystać. Nie żałuję bo podobno szykuje się piękna, słoneczna "Polska Złota Jesień"...jeśli będzie tak słonecznie i ciepło jak dzisiaj to trochę jeszcze uda mi się pokręcić "korbką". Dzisiaj to taki "SPONTAN", który cały czas klarował mi się w głowie chcąc wykorzystać tak słoneczny dzień.

Nowo budowana ścieżka z Buku do granicy z Blankensee

Trochę dzisiaj przeszkadzał mi wiatr z południa

Jezioro Kiesee w Krugsdorf

Pasewalk

Egessin

"Niemiecka Złota Jesień"

Jeśli będzie przez 2 tygodnie taka pogoda to nie będę żałować tego urlopu :)

Kręć Mirek kręć póki możesz bo potem znowu praca cię dopadnie :)

Trendix 20:19 wtorek, 28 października 2014

ta! dzisiaj było pieknie , jak widziałeś tez na fejsie ....oby tak dalej ! ...a tu u Ciebie to uwielbiam to jezioro w Krugsdorf ...Miłego urlopu ! ...a mi dzisiaj już się nie chce wpisu robić .....jutro ....:)

tunislawa 21:57 poniedziałek, 27 października 2014

Dla mnie Twoja dzisiejsza wycieczka nie jest żadną niespodzianką, bo pamiętałem z wpisów, że masz przymusowy urlop, więc byłem tylko ciekawy gdzie pojedziesz. Jesteś w świetnej formie czego dowodem jest kolejny dystans grubo ponad 100 km. Z uwagą przeglądam mapki z Twoich wycieczek, by przy sprzyjających warunkach skorzystać z opisanych tras. Gratuluję formy !

jotwu 16:06 poniedziałek, 27 października 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kalne