Nic nowego, a jednak

Środa, 29 października 2014 · Komentarze(7)

Ze względu na ograniczenia czasowe miała to być szybka trasa, i tak jak w tytule "Nic nowego" nie przyszło mi do głowy w ten słoneczny, październikowy dzień i dlatego w trakcie jazdy padł pomysł na objechanie któryś raz z rzędu ścieżki do Rieth, ale bez tych tłumów, samotnie podelektować się pięknem okolicznych krajobrazów rozciągających się wzdłuż tej transgranicznej ścieżki.

I gdy tak się delektowałem urokami jesieni siedząc na w/w ławeczce zagadał do mnie przejeżdżający rowerzysta, jak się później okazało też zapalony od wielu lat cyklista, który mając 67 lat i będąc na emeryturze połyka "SETKI" jak przysłowiowe "świeże bułeczki" (w tym roku ma przejechane już prawie 10000km). Podczas dalszej jazdy tak się zagadaliśmy, a mieliśmy tyle wspólnych tematów rowerowych i zawodowych (jak się okazało emerytowany kolejarz maszynista lokomotyw), że nie wiem kiedy minęliśmy Rieth i Ludwigshof i Stasiu (nawet przeszliśmy na ty) towarzyszył mi do samych Polic (chciał odwiedzić grób kogoś z rodziny w Policach i przy okazji znowu zaliczyć następną SETKĘ w swojej karierze rowerowej).

Rower to naprawdę fajne ustrojstwo, dzięki któremu można poznać na szlakach rowerowych wielu ciekawych ludzi, którzy nie zważając na wiek dzielą się swoimi przeżyciami...Stasiu raz jeszcze z tego miejsca serdecznie pozdrawiam

Dzisiaj Wojtku uszanowałem wiek mojego nowo poznanego towarzysza wycieczki, poza tym zbyt piękny dzień by tak pędzić.

srk23 17:23 środa, 29 października 2014

Mireczku nareszcie trochę wolniejsze tempo miałeś :)

Trendix 16:25 środa, 29 października 2014

Uffff nareszcie poniżej setki ! Oczywiście to westchnienie, to tylko żart co wcale nie zmienia postaci rzeczy, że niezmiennie demonstrujesz wyśmienitą sprawność sportową budząc mój podziw.

jotwu 15:21 środa, 29 października 2014

Pozazdrościć pogody i braku peletonów na ścieżce :-)
Jeszcze nie udało mi się przejechać po tym asfalcie ...

leszczyk 14:25 środa, 29 października 2014

dobrze , ze troche przysiadłeś na tej ławeczce ...bo inaczej bys pewnie nie poznał Stasia , tak szybko jeździsz ! ;)

tunislawa 13:54 środa, 29 października 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enera