Znowu bez zmian (Altwarp)

Niedziela, 9 listopada 2014 · Komentarze(8)

Tak, tak urlop pomału się kończy, pogoda dzisiaj też jakaś taka byle jaka, ale trzeba było jakoś go rowerowo zakończyć. Wybrałem oklepaną trasę do Altwarp, chyba tylko dlatego że w tamtym tygodniu odwiedziłem Nowe Warpno i to chyba w tym roku będzie ostatnia wycieczka w tym kierunku (chociaż jak to mówią..."nigdy niemów nigdy" i jakoś trzeba dopedałować do tych 7k). Pogoda w porównaniu do wczorajszej tragiczna, chociaż w pewnym momencie gdy mgła zaczęła opadać zaczęło pojawiać się słonko, ale szybko przyszły chmury zrobiło się zimno i wietrznie, ale jak się powiedziało "Altwarp" to trzeba jechać do tego "Altwarp" (po drodze spotkałem Roberta z Polic, który wracając z pracy zaliczył sobie jeszcze mały trening).

Dawno nie było koników z Ludwigshof (strasznie łase na jabłka)

Kościółek w Luckow w jesiennej szacie

W Altwarp przygotowania do zimy...łodzie już na brzegu...no może nie wszystkie

Spowite mgłą w oddali Nowe Warpno

Dzisiaj ominąłem starą drogę z Altwarp do Warsin co skutkowało zrobieniem rundki wokół Polic, coby pękła stówka

Były też "szuterki"

...i asfalty

Dla tych widoków warto wcześnie rano wstać :)

przynajmniej dzisiaj mogłeś przycisnąc , a nie wlec się jak wczoraj ! :P

tunislawa 18:02 niedziela, 9 listopada 2014

Czyli nie ma co liczyć na smacznego Lubzera i rybkę, dobrze wiedzieć, trzeba wozić prowiant i termos :-)

leszczyk 17:42 niedziela, 9 listopada 2014

Piotrek...niestety wszystko pozamykane (nawet psy dupami nie szczekają)

srk23 17:38 niedziela, 9 listopada 2014

Brawo, słówka w tym wietrze to prawdziwy wyczyn. Czy knajpa w porcie w Altwarp była czynna?

leszczyk 17:18 niedziela, 9 listopada 2014

Brawo Mirku, moje uznanie za setkę a na swoje pocieszenie dodam, że dziś wraz Kubą też mieliśmy w sumie setkę. Proszę nam nie gratulować :-)

jotwu 15:43 niedziela, 9 listopada 2014

Jak widać na zdjęciach jazda we mgle ma też swoje uroki :)

Trendix 14:18 niedziela, 9 listopada 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acwma