Ueckermünde z "Monterem"

Niedziela, 7 grudnia 2014 · Komentarze(2)

Patrząc na mapkę baterie szlak trafił w drodze powrotnej na wysokości Podbrzezia

Dzisiaj wycieczka z RS do Trzebieży, ale na miejsce zbiórki w Tanowie pojawił się tylko Krzyś "Monter", dlatego w trakcie jazdy zmieniliśmy plany i kierunek trasy na Ueckermünde, a dokładnie na wielką farmę "Solarną" do której mieliśmy dojechać od strony Lückow, ponieważ wiał bardzo zimny wiatr a z miejscowości tej do wspomnianej farmy jest fajna droga, która prowadzi przez las (2 lata temu jechaliśmy nią z RS większą grupą). Dzisiaj zawiodły mnie moje urządzenia elektroniczne, mianowicie minusowe temperatury spowodowały przedwczesne rozładowanie baterii w telefonie (na złość nie wziąłem Power banka) i w aparacie, który już wczoraj sygnalizował rozładowanie, dlatego dzisiejsza wycieczka będzie bez fotek :(
W Rieth spotkaliśmy znanych bikerów z tego forum Pawła "Misiacza" i Basię "Misiaczową", którzy również na rowerach spędzali ten weekendowy dzień.
P.S.
Aby przekroczyć stówkę dokręciłem 1,5 km po Policach czego Endo srędo już nie pokazał.