W czystym tlenie (-7,7 stopni)

Niedziela, 28 grudnia 2014 · Komentarze(6)

Wiem, wiem u mnie nic nowego ciągle te same trasy, ale dzisiaj aż się prosiło wyjechać gdziekolwiek w ten mrozik, który jak dojeżdżałem do Świdwia wynosił -7,7 stopni, a później gdy wyjeżdżałem w Podbrzeziu to już tak instynktownie wjechałem w 14, którą dojechałem do Drogoradzu a z niego na 27 i do domu (jak dojeżdżałem to temperatura wzrosła do -4,5 stopni).

Świdwie o poranku

Zalesie

Janusz, również nie jestem pewien swojego termometru w liczniku (Sigma to raczej dobre liczniki), ale temperatura ewaluowała w zależności gdzie byłem rowerem np. w lesie drastycznie spadała, a na otwartych terenach w słońcu szła do góry.

srk23 21:01 niedziela, 28 grudnia 2014

Jeździmy systematycznie, więc nie ma co dziwić się, że trasy wycieczek dość często się powtarzają. Dziś zaglądnąłeś nad jezioro Świdwie, które co prawda jest mało fotogeniczne ale trasy, które prowadzą do niego są ciekawe. Pojęcia nie mam skąd mamy takie różnice w danych dotyczących dzisiejszych temperatur, pewno mój termometr jest mało wiarygodny. Mimo niskich temperatur jeździło się dobrze.

jotwu 20:10 niedziela, 28 grudnia 2014

Gratuluję zdjęć i dobrej jazdy, dziś w lesie było po prostu bosko...

leszczyk 16:01 niedziela, 28 grudnia 2014

Na razie sprzyja nam pogoda oby tak przez całą zimę

strus 15:50 niedziela, 28 grudnia 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa azega