Torgelow-Liepgarten-Ueckemünde

Sobota, 2 kwietnia 2016 · Komentarze(5)

Ach wreszcie prawdziwa wiosna, choć rano w drodze do Dobieszczyna na liczniku miałem tylko 2 stopnie, ale gdy przybywało dnia temperatura rosła i w słońcu miałem nawet 15 stopni. Odwieczne pytanie sobie zadaję gdzie jechać gdy jest taka pogoda, która jak dziś zaprasza by nie siedzieć w domu, tym bardziej że małżonka dała mi wolne, bo sama pojechała do wnuka. Na razie jest jeszcze za zimno by pokusić się o jakoś ambitną trasę, ale od maja trochę się zmieni i mam zamiar zaliczać parodniowe wycieczki (wreszcie muszę wypróbować kupiony 2 lata temu namiot, śpiwór i wiele innych turystycznych pierdół). Kierunek padł na Torgelow, ponieważ zazwyczaj o tej porze roku zaliczam trasę do tego miasta by później udać się przez Liepgarten do Ueckermünde.

Ścieżka rowerowa między Torgelow a Liepgarten...totalna masakra

Liepgarten

Wieża widokowa w Liepgarten, którą zawsze odwiedzam.

Ueckermünde

Tutaj również tradycyjnie ławeczka dla "DUŻYCH CHŁOPCÓW"

Tradycyjnie w tym roku znowu zostałem w drodze powrotnej "wydymany" przez wietrzysko, które towarzyszyło mi od Ueckermunde, ale mimo tej drobnej niedogodności dzionek uważam za bardzo udany.

.PS.
Nie wiem jak to jest, ale Strawa zaniża mi dystans w stosunku do licznika (licznik mam dobrze skalibrowany...tak szczerze mówiąc to liczbę WS mierzę co pół roku ze względu na żużycie opony).

Pogoda sprzyjała ja też prawie cały dzień spędziłem na rowerze.

strus 16:11 niedziela, 3 kwietnia 2016

Ale doskonały dystans, gratuluję :-) Ja na razie planuję tak, żeby wracać z wiatrem i nie dać się wydymać :-)

leszczyk 18:08 sobota, 2 kwietnia 2016

Brawo Mirku - gratuluję znakomitej formy o czym świadczy nie tylko świetny dystans, lecz także średnia szybkość jazdy. Bardzo szybko dodałeś tu wpis wycieczki z dokładnym opisem jej przebiegu, lecz także wzbogaciłeś sporą ilością zdjęć. Chapeau bas ! Podobnie jak Kuba uważam, że plany na rowerową przyszłość masz wielce interesujące. Trzymam kciuki za ich powodzenie !

jotwu 16:58 sobota, 2 kwietnia 2016
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hacwb