Na kijach do Rieth na Hackerle

Czwartek, 15 czerwca 2017 · Komentarze(7)
Dzisiaj moja małżonka zapragnęła spróbować polecanej niejednokrotnie przeze mnie na tym forum smakowitej Fischbrötchen Hackerle w Riether Stiegei dlatego też dzisiaj z jazdy rowerowej nici, ale trenujemy Nordic Walking, który przyda się nam latem w Bieszczadach. Rano wsiadamy w samochód i dojeżdżamy do ścieżki rowerowej prowadzącej w kierunku Rieth.

Nasza Trasa

Krótki odpoczynek (małżonka pierwszy raz na granicy w Rieth)

Plaża w Rieth (Rieth bardzo jej się spodobało)

Dochodząc do Riether Stiege przypomniało mi się, że imbis w tym roku otwarty jest tylko w piątki, soboty i niedziele (no tak, dzisiejszy wolny dzień zmylił moją czujność). Faktycznie gdy doszliśmy do celu naszej wędrówki imbis w którym podają smaczne Hackerle był zamknięty na głucho :((((. Niepocieszeni z obrotu sytuacji udaliśmy się w drogę powrotną. Ktoś "z góry" widział nasze smętne i niepocieszone miny gdy wracaliśmy z powrotem do samochodu i chcąc nam to w jakiś sposób zrekompensować tuż przy ścieżce rowerowej w kierunku Karczna moja małżonka zauważyła przeogromną ilość grzybnych kapeluszy wystających w leśnych ostępach. Muszę przyznać, że mieliśmy farta bo uzbieraliśmy cały woreczek śniadaniowy maślaków i kurek (czyli grzyby naprawdę już są.

O, my też wybieramy się w sierpniu w Bieszczady! Fajna wyprawa, narobiliście mi smaka tymi grzybami! Mam nadzieję, że małżonka da się w końcu namówić na rower.

tanova 21:37 poniedziałek, 19 czerwca 2017

Ja kiedyś też byłem nierowerowy ale po pół roku namowy przez żonę kupiłem w końcu rower a dalej już samo poszło

strus 16:27 piątek, 16 czerwca 2017

Bardzo oryginalnie zorganizowana wycieczka. Dla mnie tym ciekawsza, bo parę dni i ja byłem w Rieth.

jotwu 16:17 piątek, 16 czerwca 2017

Kuba ona jest nierowerowa, ale drążę temat ;))

srk23 18:42 czwartek, 15 czerwca 2017

Fajna sprawa z grzybami ;) to kiedy wkońcu namówisz żonę na rower ?

jotka 15:18 czwartek, 15 czerwca 2017
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zipra