Penkun

Sobota, 12 maja 2018 · Komentarze(6)
Dzisiaj nie planowałem dłuższego wypadu ponieważ rano sprawdzałem pogodę i popołudniu miało popadać, ale jak to mówią "w miarę jedzenia apetyt rośnie" tak i ja patrząc w niebo jechałem dalej bo z chmur na niebie deszczu nie widziałem, poza tym małżonka wyjechała na delegacje na cały weekend i tak nie miałem co robić w domu. Ostatnio Marek zwrócił mi uwagę, że omijam jazdy na południe, dlatego jego uwaga zmotywowała mnie do jazdy w tym kierunku (czyli jakby powiedział mój guru Janusz "Nihil Novi", ponieważ w kierunku Penkun jeździłem xxxxx razy).

Pola rzepaku koło Schwennenz (ostatnio modne do robienia sobie zdjęć na ich tle)

Storkow

No i oczywiście stary "KIoźlak", którego musiałem odwiedzić

Penkun

Tym razem ze Storkow do Penkun wybrałem drogę wzdłuż jeziora Burgersee...na początku było fajnie, ale później trawsko sięgało kierownicy...fatalnie (to chyba skrót "Tuni", gdy tam się pojawia na swoim rumaku)

Wollschow

Locknitz

I BARDZO tradycyjnie wróciłem przez Dobieszczyn, którego nie lubi wielu bikerów (chodzi o trasę z Dobieszczyna w kierunku Szczecina) za zbyt monotonną jazdę na tym odcinku...a ja z kolei lubię ten odcinek (znam tam już każde przydrożne drzewa i dziury w drodze, ale naprawdę przydałaby się porządna ścieżka rowerowa ze względu na duży ruch samochodów w weekend), a propo ścieżki rowerowej, dzisiaj miałem okazję przetestować nową ścieżkę szutrową, która jest budowana z Dobrej w kierunku Lubieszyna (przy starej brukowanej drodze biegnącej w kierunku schroniska dla psów w Dobrej). Choć szutrowa to fajnie się nią jedzie (no na pewno lepiej niż po kocich łbach), prawie już jest skończona, a wzdłuż niej znajduje się dużo ławeczek na których można odpocząć.

Brawo za dystans i dzięki za bardzo klimatyczne zdjęcia. Oklepane czy nie, ale ja bardzo lubię te nasze przygraniczne trasy. Zaciekawiłeś mnie informacją o nowej ścieżce z Dobrej do Lubieszyna - muszę się tam w takim razie wybrać.

tanova 21:06 poniedziałek, 14 maja 2018

Koks ! :D

jotka 16:33 niedziela, 13 maja 2018

Ładnie poleciałeś :-)

panther 13:39 niedziela, 13 maja 2018

Brawo Mirku, faktyczni zmieniłeś kierunek swoich wycieczek i trafiło na Penkun, gdzie dość dawno nie byliśmy a nawet dziś Kuba namawiał mnie wycieczkę w tamte strony. Oczywiście nie dziś , bo jak słusznie zauważyłeś dziś Kuba pracował. Mimo wszystko nie zgodzę się z Markiem, który Altwarpy i Nowe Warpno określił mianem odklepanych. Pięknie przekroczona setka w sportowym tempie. Pozdrowienia od nas obu.

jotwu 21:46 sobota, 12 maja 2018

Dzięki Marku (zawsze reaguję na ciekawe pomysły kolegów ;)))

srk23 14:07 sobota, 12 maja 2018
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jacwb