Altwarp ze Szczecinem na Rowerach

Niedziela, 13 maja 2018 · Komentarze(6)
Dzisiaj to był spontaniczny wypadzik po przeczytaniu na "fejsie" o organizowanej wycieczce przez "Szczecin na Rowerach" do Riether Stiege na "Fiszbułę", a którą to jeszcze w tym roku nie miałem okazji pokosztować;)). Szybki dojazd do Zalesia (tam było spotkanie wszystkich chętnych na wycieczkę) no i miłe spotkanie ze starą ekipą, a mianowicie Lechem Jewtuszko, Marianem Pacanowskim, Markiem Kosmalą, Jola Mestrhazy, no i oczywiście Romkiem "Cyklistą". W Altwarp spotkaliśmy Jacka vel "Jaszka" oraz Janusza, którzy przypłynęli kutrem z Nowego Warpna ( a ten regularnie w okresie letnim przewozi turystów nawet z rowerami pomiędzy Altwarp a Nowym Warpnem za 6 euro z rowerem)  . Pogoda dzisiaj na wycieczkę wyśmienita, chociaż w drodze powrotnej dokuczał trochę wiatr, ale tak to już jest na tej ziemi szczecińskiej im bardziej cieplej i słoneczne dni to tym bardziej zaczyna wiać.

Wspólna fota

altwarp cmentarz żołnierzy radzieckich

To był naprawdę fajny weekend, żona na delegacji, a ja mogłem w pełni wykorzystać dyspensę jaką dostałem od małżonki i poświęcić się mojej pasji jaką jest jazda na rowerze.

P.S. Nie mogę dodać więcej zdjęć bo przekroczyłem jakiś kretyński limit (chyba zakończę te blogowanie)

Piekne tereny. Dawno nie byłem

davidbaluch 10:10 środa, 16 maja 2018

Weekend stuprocentowo rowerowy. Szkoda, że Twoja żona nie jeździ z Tobą - wiele ją omija!

tanova 21:17 poniedziałek, 14 maja 2018

Świetnie wykorzystany weekend

strus 19:22 niedziela, 13 maja 2018

fajnie tak w towarzystwie czasami , nie ? Do kościółka w Luckow zapraszam w sierpniu , jak zawieszę tam moje obrazy ! ....a limit przekroczyłes bo nie zmniejszasz zdjec ...ja na picasa zmniejszam i mam bardzo duży jeszcze zapas limitu ;)

tunislawa 18:23 niedziela, 13 maja 2018

Brawo Mirku ale na litość boską nie rezygnuj ze swych wpisów w Bikestats. O ile wiem, to zdjęcia można wpisywać przez Photo Bikestats Eu i jak dotąd nie miałem żadnych ograniczeń. Pozdrawiam - Janusz

jotwu 17:40 niedziela, 13 maja 2018

Pięknie :) Brawo dla zony ;-)

jotka 16:34 niedziela, 13 maja 2018
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ojowy