Grunhof

Sobota, 29 czerwca 2019 · Komentarze(5)
Witam moje wirtualne koleżanki i kolegów.
Miałem zrezygnować z wpisów BS-ie z różnych powodów (trochę jestem zły na BS, poza tym brak czasu i zdaje mi się, że po tych wszystkich latach spędzonych w siodle trochę się wypaliłem), ale po dzisiejszej wycieczce i jakże miłym spotkaniu na trasie z Januszem i Kubą, których pragnę raz jeszcze pozdrowić pragnę również się przypomnieć (Janusz z Kubą myśleli, że zrezygnowałem już z wycieczek rowerem) zaznaczam, że codziennie czytam Wasze wpisy i nie zrezygnowałem z jazdy rowerem i dalej o ile pozwala mi czas "kręcę korbą" a moje wycieczki są na
"STRAVIE" ;)))).

Zdrowych spokojnych świąt.

jotka 15:20 niedziela, 12 kwietnia 2020

Pisać dużo nie musisz ale wrzuć zawsze parę fotek Mirek :)

Trendix 10:08 niedziela, 30 czerwca 2019

Podobnie jak na trasie tak też miło widzieć Twój wpis Mirku w BS a z wpisu widać w jak świetnej formie jesteś - dowodem jest średnia szybkość jazdy na długiej trasie. Tak trzymać i do zobaczenia.

jotwu 18:25 sobota, 29 czerwca 2019

Miło było Cię spotkać :-)

jotka 18:09 sobota, 29 czerwca 2019

Mirek, miło Cię znów - wirtualnie - widzieć. A ja na przykład nie używam stravy i chętnie bym na BS przeczytała, dokąd jeździsz. Pozdrawiam serdecznie.

tanova 13:36 sobota, 29 czerwca 2019
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cocho