Podzielam zdanie Marka... Ja byłem z Januszem dwa razy nad tym jeziorkiem.

jotka 22:18 wtorek, 28 kwietnia 2020

Mirku jestem mile zaskoczony Twoim powrotem do BS i na początek wycieczka w świetnym stylu i tempie. Nie rozumiem Twojego narzekania, bo liczby temu przeczą. Czkam na dalsze wpisy i pozdrawiam.

jotwu 19:32 wtorek, 28 kwietnia 2020

Dawno Ciebie nie było, a na góralu 23 km/h średnia to nie brak formy

strus 17:39 wtorek, 28 kwietnia 2020

Mirek, bardzo miło Cię znów widzieć na bikestats.
A co do Twojego pytania o jezioro Ogólne - poszukaj np. na Google Maps miejsca, które nazywa się "Polana Gunice". Kawałeczek na południe widoczny jest zbiornik wodny - to jest właśnie to jeziorko. Od Tanowa to około dwóch kilometrów na zachód - dojazd jest możliwy leśnymi drogami, ewentualnie od strony drogi na Węgornik.

tanova 19:58 niedziela, 26 kwietnia 2020

Marudzisz, brak formy to by było 15 km/h, a nie 23 km/h..Fajne że wciąż się ruszasz..

Marecki 12:03 niedziela, 26 kwietnia 2020
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa awiat