Pętla Jasienica

Środa, 29 lipca 2020 · Komentarze(3)
Dzisiaj wracając z pracy rowerem dostałem sms-a że w paczkomacie czekają na mnie moje zabawki rowerowe (nowy kask, buty i ubranko Stanteksa). Stąd moja pętla coby sprawdzić owe zabawki i wyregulować bloki w butach.

ps. zakupy "zajefajnie" udane ;))

Marku jeżdżę w butach z blokami już ponad 6 lat i jakoś mi to nigdy nie utrudniało wypinania się z nich (chociaż na początku bardzo uważałem i nigdy nie miałem jakieś poważnej wywrotki). Po wielu latach już nie wyobrażam sobie jazdy bez nich, ponieważ więcej (bynajmniej mi) pomagają szczególnie gdy podjeżdżam pod górki niż szkodzą.

srk23 07:40 piątek, 31 lipca 2020

Nigdy w zyciu nie zdecydowaem się na bloki rowerowe i nigdy nie zdecyduje..Za dużo widziałem widziałem sytuacji "nie zdążył się wypiąć"
Jesli nie jezdzi się zawodowo gdzie faktycznie płynność pedałówania ma znaczenie, to moim zdaniem zbędna sprawa..

Marecki 17:17 czwartek, 30 lipca 2020

No to czekamy Mirku na Twoje zdjęcie w nowym "umundurowaniu".

jotwu 17:16 środa, 29 lipca 2020
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakj