Salvey Muhle (111km)

Sobota, 25 lipca 2020 · Komentarze(3)
Na początku dodam tak, po pierwsze rozsypała mi się STRAVA (dziwne zawsze działała bez zarzutu), a po drugie chciałem przenieść ślad z mojego Garmina a tu ZONK Garmin Connect też nie działa (mają jakieś problemy na serwerze), a tak poza tym to padła mi pierwsza SETA w tym roku. Boże o tej porze roku to miałem ich już kilka, a w tym roku WIELKA KICHA...(60 lat robi swoje, ale się nie poddaje ;)) i kręcę dalej). Dodatkowo w tym roku pierwsza trasa po niemieckich ścieżkach w Brandenburgi, ponieważ Meklemburgia się "zbiesiła" na polskich turystów. Dawno nie byłem w Salvey Muhle, dlatego dzisiaj przy pięknej pogodzie padło na 3 młyny.

Tantow...Jak widać temperatura zachęca do jazdy rowerem

Salvey Muhle 3 (Młyn 3)

Salvey Muhle 2

Niestety do Salvey Muhle 1 się nie dostałem, ponieważ jego ruiny są tak zakrzaczone, że o konkretnej focie niema mowy.

W drodze do Gartz

Gartz - Tradycyjnie Łuk Triumfalny

Pargowo - Ruiny kościoła (jest tak zarośnięty krzaczorami, że ledwie go widać.