Stolec ;))

Niedziela, 23 sierpnia 2020 · Komentarze(3)
Dzisiaj miało być więcej, ale szalony wiaterek wybił mi to z głowy (choć na powrocie trochę pomagał).

Zdjęć niiima, bo niema co focić (chociaż zauważyłem, że na wysokości Rzędzian w kierunku Stolca gmina Dobra szykuje prezent dla rowerzystów i buduje długo wyczekiwaną ścieżkę rowerową i będzie można ominąć tą zrujnowaną drogę w kierunku Stolca).

Ja od dawna używam aplikacji Ride With GPS i nie widzę w niej żadnych minusów a dodatkowo jak wchodzę np do sklepu to wciskam pauzę i nie rysuje mi krzaczków ;)

jotka 14:28 wtorek, 25 sierpnia 2020

Garmnin ma fajne mapki, ale ma irytujący ficzer że pokazuje na nich prędkość całkowita, czyli z postojami, a nie samej jazdy..

Marecki 07:14 wtorek, 25 sierpnia 2020

Brawo MIrku za solidny dystans przejechany w bardzo szybkim tempie. Jak to dobrze, że wróciłeś do regularnych wycieczek demonstrując świetną dyspozycję.

jotwu 20:59 niedziela, 23 sierpnia 2020
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oduma