Ueckermunde

Sobota, 19 września 2020 · Komentarze(7)
Dzisiaj wróciłem do wycieczki zaplanowanej w poprzednim tygodniu, a mianowicie bardzo lubianej przeze mnie trasy do Ueckermunde (miedzy Bogiem a prawdą pierwszy raz w tym roku). Pogoda dzisiaj wspaniała, prawie bezwietrzna i bardzo słoneczna (rano była wielka mgła, ale to tylko dowód, że będzie piękny dzień).

Chociaż Garmin wskazuje tutaj 99 kilometrów to jednak wyszło mi prawie 102km , a to tylko dlatego, że go nie włączyłem ruszając z pod domu.

Egessin (tradycyjnie foto kościoła)

Ueckermunde (tradycyjnie zdjęcie ławeczki dla wielkoludów...ostatnio zasiadał na niej Kuba)

Podzielam Twoje zachwyty nad Ueckermünde. Obok tej dużej ławy jest znacznie mniejsza ale na tej mniejszej Kuba nie chciał usiąść.

jotwu 12:54 wtorek, 22 września 2020

Też jestem zdania, że Ueckermünde to jedno z ładniejszych niemieckich miasteczek w naszych bliskich okolicach. I o ileż przyjemniej wygląda we wrześniowym słońcu, zamiast w strugach deszczu! Gratulacje za dystans!

tanova 22:37 poniedziałek, 21 września 2020

Magda tanova też tam była :)

jotka 19:25 poniedziałek, 21 września 2020

Mirku ale u was jest Nowy Browar Szczecin ,nie byłem wiec nie mogę porównać ale ten w Stargardzie a także w Toruniu Olbracht mogę polecić.

strus 14:23 poniedziałek, 21 września 2020

PS Gratki za stówe..

Marecki 07:39 niedziela, 20 września 2020

Mirek, czy Tobie się czasem nie dublują wycieczki ? Bo mając połączone konto BS ze stravą tak może być..
Wrzucasz ręcznie trasę na bloga, a ze stravy zasysą Ci tę samą..Miałem ten sam problem i rozłączyłem konta..

Pięknie w tym Ueckermunde i gratulacje za setkę

strus 16:43 sobota, 19 września 2020
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciest