Szklarska Poręba dzień 7 (Świeradów Zdrój-Wieża Skywalk)

Sobota, 7 sierpnia 2021 · Komentarze(1)
Dzień siódmy to dzień pełnego laytu, to dzień zakupów pamiątek i słoneczny dzień by odwiedzić w Świeradowie Zdroju wieże Skaywalk, która oddalona jest od Szklarskiej Poręby również na rzut beretem. Punktualnie o 10:00 doszliśmy piechotą z parkingu do wspomnianej wieżyczki Sky Walk w Świeradowie - największym projekcie tego typu w Polsce na ten moment. Wieża ze ścieżką w chmurach ma 65 metrów wysokości. Na szczyt Sky Walk poprowadzi 850-metrowa ścieżka. Przejście między piętrami uatrakcyjnia wiele punktów widokowych i atrakcji takich jak np. kokon pająka - zabawna plątanina sieci, która przypadnie do gustu szczególnie dzieciakom (na pewno przyjadę tu ze swoimi wnukami, którzy obecnie grasują po zakopiańskich ścieżkach turystycznych z rodzicami - weszli nawet zielonym szlakiem na Kasprowy Wierch).

Śladu również brak

Trochę trzeba było podejść...ale co tam, po tylu dniach chodzenia w górach to pikuś

Wspomniana "Sieć Pająka"

Aby zrobić sobie selfie ze szklanego tarasu trzeba było stać w kilometrowej kolejce...nie dla mnie.

Szklany taras widokowy

Następna atrakcja tej wieży to możliwość zjazdu z samej góry na dół tą rurą...śmiałków nie brakowało

No i wszystko co dobre szybko się kończy, tydzień spędzony w miarę aktywnie (bo po to się jedzie w góry). Od poniedziałku mam jeszcze tydzień urlopu i mam nadzieję, że trochę poświęcę więcej czasu na moje pierwsze hobby i sobie popedałuje ;)))