50-tka

Sobota, 4 września 2021 · Komentarze(6)
Dzisiaj pierwsza wolna sobota od zakończenia urlopu. Jestem już trochę zmęczony ciągłym wysiadywaniem w pracy (skądinąd dobrze opłacaną), stąd brak siły i pomysłu na coś ambitnego i dlatego kręcę tylko wokół komina, aby choć trochę zaczerpnąć świeżego powietrza i pobytować z przyrodą.

Jezioro Świdwie

Punkt widokowy jako budowla najładniejsza jaką widziałem

strus 17:09 poniedziałek, 6 września 2021

Oj Mirku nie narzekaj wyszła Tobie wycieczka pod dobrze mi znanych terenach, przy czym ozdobiłeś wspomnienia z trasy fajnymi zdjęciami. Miło się czyta, że ktoś jest zadowolony ze swej płacy. Sądzę na podstawie opisu, że może być niebezpieczna.

jotwu 17:42 niedziela, 5 września 2021

Współczuję nawału pracy - szybko można zapomnieć, że się było na urlopie. Wycieczki na łono natury, choćby koło komina - zdecydowanie wskazane. A nad Świdwiem bez zmian, niestety.

tanova 16:27 niedziela, 5 września 2021

Ło matko, no to współczuje i mam nadzieję że nie pomylisz przewodów :)

Marecki 07:40 niedziela, 5 września 2021

Marku, raz na 6 i 12 lat mam legalizację przekaźników (a mam ich 1800 szt), z których muszę odkręcić przewody (na niektórych jest ich mnóstwo) i po zalegalizowaniu przez legalizatora powtórnie zamontować na stojakach (broń Boże nie mogę pomylić przewodów bo przy tej ilości to mnóstwo tracę czasu na szukanie pomyłki)... i wszystko zbiegło się na ten rok i przyszły. Do tego mamy przebudowę bocznicy ze względu na budowę Polimerów Police (potężna rozbudowa ZCH Police i naszej bocznicy)

srk23 16:57 sobota, 4 września 2021

Skąd taki natłok pracy, sam sobie jej dołożyłeś, czy nie miałeś na to wpływu ?
Fajna ta wieża kryta strzechą gdzieś już ją widziałem, kto wie czy nie u Ciebie lub Janusza.

Marecki 15:04 sobota, 4 września 2021
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zasok