Wiosenny wypad do Rieth

Środa, 20 kwietnia 2011 · Komentarze(7)

Na dzień dzisiejszy naszym synoptykom wreszcie się udało przepowiedzieć pogodę (cały tydzień ma być słoneczny) trzeba to wykorzystać. Oglądając forum Bikestats przewinęło mi się zdjęcie wieży obserwacyjnej w Rith na ścieżce rowerowej Rieth-Altwarp. Zawiedziony wczorajszym niepowodzeniem zrobienia ładnych fotek w obserwatorium ornitologicznym nad jeziorem Świdwie pomyślałem sobie że niemieckie ptaki będą pchać mi się przed obiektyw. Trasa jak zwykle tradycyjna z Polic do Hintersee

tradycyjnie granica

Odpoczynek na mojej ulubionej ławeczce w Hintersee (ścieżka rowerowa na trasie byłej kolejki)

Ławeczka :)

Poruszany niedawno temat drogi w Brzózkach, rowerzyści w Niemczech mają ten sam problem, ale oni mają super ścieżki rowerowe, którymi można ominąć ten koszmar dla rowerów.

Niemieckie "Kocie Łby"

Super szutrową trasą dojedziemy do Rieth

Szuterek do Rieth

Naprawdę urokliwą trasą po nasypie byłej kolejki wąskotorowej "Stobno (Stöven) pod Szczecinem z Nowym Warpnem (Neuwarp)" dojeżdżamy do Rieth

Była stacja w Rieth

Rieth to bardzo malownicza osada rybacka, teraz bardziej żyjąca z turystyki pełnej pensjonatów i kawiarenek z przystanią jachtową

Malownicze uliczki w Rieth

Jadąc w kierunku małej osady Riether Stiege dojedziemy do jak zwykle super ścieżki rowerowej "Rieth-Altwarp" i naszej wieżyczki obserwacyjnej

Wieża widokowa

Niemieckie ptactwo też nie parło na mój obiektyw (wiem że trzeba wiele cierpliwości, aby zrobić dobre zdjęcie ptakom) to uwieczniłem Nowe Warpno z Neuwarper See

Nowe Warpno

To samo ale postarzone

No to problem z głowy.Z wikipedii dowiedzialem się ,że jest ścieżka z Rieth ,a na Twojej stronie ją mam jak żywą.No to w drodze ze Świnoujścia do Zgorzelca śpimy w Nowym Warpnie .Dziękuję i do zobaczenia na Rower-Odra-Nysa.

Jan 15:29 środa, 17 sierpnia 2011

I dlatego wiem że warto oglądać czyjeś relacje ....dzięki , wiem teraz że muszę tamtędy pojechać :))))

tunislawa 08:28 środa, 11 maja 2011

Dzięki, fajnie, ale ja myślałem o tej pierwszej, "strukturyzowanej"...żeby z tego zrobić sepię lub cz-b, żeby widać było również tą filtrowaną strukturę.

Misiacz 07:20 piątek, 6 maja 2011

Mówisz i masz :)

srk23 20:57 czwartek, 5 maja 2011

Filtr, nie filtr, ale zamysł świetny. Ciekawe jak wyglądałaby w sepii albo czarno biała?

Misiacz 17:33 czwartek, 5 maja 2011

Ta fotka zrobiona została na tej wycieczce, ale przepuszczona przez filtr w Photoshopie

srk23 14:26 czwartek, 5 maja 2011

Super wygląda ta "stara" fotka!

Misiacz 21:50 środa, 4 maja 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zwina