Wycieczka do Altwarp (pierwsze w tym roku 100 km)

Sobota, 7 maja 2011 · Komentarze(2)

Dzisiaj chciałem spróbować swoich sił na dłuższym dystansie i wybrałem się do Altwarp miejscowości mi dobrze znanej z czasów, kiedy jeździłem (a raczej płynąłem) z Nowego Warpna do Altwarp promem Adler po "Wodę Ognistą :)". Pogoda dzisiaj dopisała {ostatnio to już norma). Trasa wyszła mi może tradycyjnie, ponieważ ostatnio już większość tej drogi przejechałem, ale jest to tak wzorcowa trasa rowerowa, której możemy tylko zachodnim sąsiadom pozazdrościć.
Trasa przebiegała Police-Hintersee-Rieth

Moja ulubiona ławka w Hintersee

W Ludwigshof odbywały się zawody jeździeckie

Kościółek w Rieth

Rieth punkt widokowy

Za Rieth w kierunku Warsin biegnie nowa ścieżka rowerowa, która nie jest jeszcze ukończona do Warsin, ale znając jak Niemcy budują to następnym razem będę jechał pięknym asfaltem do samego Warsin.

Ścieżka rowerowa Rieth-Warsin

Mały cmentarz w Warsin

Z Warsin do Altwarp prowadzi też ścieżka rowerowa (tak szczerze mówiąc to gdzie w Niemczech ich niema)

Prom, którym się kiedyś pływało :)

Drogę powrotną z Altwarp do Warsin wybrałem trochę inną, myślałem że będzie to szuterek a była w większości brukowana (trochę mnie wytrzęsło), ale prowadziła przez bardzo ciekawe miejsca.

Droga z Altwarp-Warsin

Cmentarz żołnierzy radzieckich

Ogólnie wycieczka była na "STO DWA", ponieważ po przyjeździe do Polic na liczniku było ponad sto dwa kilometry :).