Trzebież (J.Piaski)

Niedziela, 1 lipca 2012 · Komentarze(7)

Dzisiaj pełen "Lajcik" w rowerowaniu z powodu wielkiego upału i duchoty. A jak lajtowo to moja trasa wiedzie miedzy innymi zawsze do Trzebieży.

Dzisiaj zauważyłem w Trzebieży mnóstwo pływających kajakarzy

Marina w Trzebieży

Dzisiaj mnóstwo kąpiących (woda nawet ciepła)

Dzisiaj nie byłem przygotowany na kąpiel, zanużyłem trochę nogi (duża ulga w tej spiekocie) i dlatego wybrałem bardziej zacienione miejsce do dalszej jazdy, mianowicie droga w kierunku Jeziora Piaski.

Jezioro Piaski

Poleżałem trochę na pomoście korzystając że od jeziora wiało przyjemnym chłodem aby dalej tradycyjnie przez Podbrzezie, Tanowo wrócić do domu

Dzisiejsza jazda była bardziej na czas niż na przebytą odległość, dlatego przez tę duchotę wróciłem bardzo spocony.

piękna ta nasza Trzebież ....ach ten żeglarski klimat ....musze tam w końcu ! :))))

tunislawa 22:29 czwartek, 5 lipca 2012

W końcu trochę cieplej było, dziś znów pogoda taka sobie. A jak lubie słońce :)

rowerzystka 14:26 wtorek, 3 lipca 2012

Mimo wszystko sporo kilometrów Ci się zebrało ale zgadzam się z Tobą, że ciężkie powietrze nie zachęcało do długiej wycieczki. A na marginesie dodam, że lubię Twoje wpisy z trasy ale niebieskie litery na czarnym tle nie są dla mnie wystarczająco wyraziste. W Kabarecie Starszych Panów we fragmencie piosenki był taki tekst "bo nie ten, już nie ten , ten wzrok".

jotwu 18:12 niedziela, 1 lipca 2012

Teresko To była "Krótka zajawka" to i mało zdjęć, a tak między nami było tak gorąco że nie chciało mi się ich robić.

srk23 15:05 niedziela, 1 lipca 2012

sorry ! już je widzę wgrały się, a ja bym kąpieli nie odpuściła nawet mimo nie przygotowania, przyjemnie by było tak kajaczkiem popływać

mimoza15 15:03 niedziela, 1 lipca 2012

I to już koniec ?, tylko taka zajawka, a ja sie nastawiłam na oglądanie fajnych fotek

mimoza15 14:59 niedziela, 1 lipca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amiie