Mała pętla (Nowe Warpno-Trzebież)

Niedziela, 22 lipca 2012 · Komentarze(8)

Dzisiaj dla odmiany taka mała pętla, a zrobiona po wczorajszym powrocie z "Dużej Pętli" zauważyłem kręcących się robotników drogowych na drodze z Dobieszczyna w kierunku Nowego Warpna. Pamiętam że na tym forum jak się nie mylę to Misiacz albo Jaszek wskazał na artykuł w którym pisano że gmina Police wydzierżawiła dla gminy Nowe Warpno ową w strasznym stanie drogę by ta mogła ją wyremontować. Ponieważ dzisiejsza pogoda też zapowiadała się wietrzna to wtedy zawsze uciekam do jazdy po lesie.

Faktycznie droga Dobieszczyn-Nowe Warpno w remoncie, no może za wiele nie zrobiono bo na razie geodeci wytyczają i palikują słupki na nowej drodze a leśnicy prowadzą wyrąb przy drodze, ale da się zauważyć że droga z Dobieszczyna do Nowego Warpna będzie dużo szersza, ale jak piszą w podanym artykule szkoda że zabraknie pieniędzy na ścieżkę rowerową przy niej, a byłaby to jedna z piękniej położonych w naszych okolicach. Na razie jest nieprzejezdna z mnóstwem ogromnych dziur, chociaż mi się udało bo była niedziela i robotnicy nie pracowali.

I tak podskakując na wyboistej i dziurawej drodze dojechałem do Nowego Warpna

W Nowym Warpnie cisza, spokój a miasteczko wygląda jak po nalocie bombowym...na szczęście to tylko remont tamtejszej starówki.

W drodze powrotnej w Warnołęce skręciłem na wały w kierunku zalewu (nigdy tam nie byłem), jak się okazało jest tam mnóstwo prywatnych domków wczasowych.

Gdzieś tam w Warnołęce

Zamknięty dworzec kolejowy w Policach

Gdy dojechałem do Jasienicy nie skręciłem jak zawsze to robię w kierunku Piotra i Pawła, ale jak ma być to porządna pętla pojechałem w kierunku starych Polic i do domu.

Polecam domek nad jeziorem w Zarzeczu www.domek-zarzecze.pl. Warunki ogólnie bardzo dobre. Pokoje dobrze wyposażone i bardzo dobry dojazd. Blisko do jeziora.
Ceny domku są w sumie niewysokie, a chociaż blisko zarówno nad jezioro jaki wszystkich większych miast.

Gość 10:01 piątek, 7 września 2012

Nieźle miasteczko zdewastowali:)
Jak w Kętach robili rynek to na rok go zamknęli:(

Kajman 06:16 wtorek, 24 lipca 2012

Wszystkie małe i duże miasta w Polsce wykładają teraz kostką. Taka moda :-)

niradhara 18:15 poniedziałek, 23 lipca 2012

W końcu doczekamy się porządnej drogi do Nowego Warpna, a ulice na starówce rzeczywiście rozryli doszczętnie.

rowerzystka 12:08 poniedziałek, 23 lipca 2012

No nie taka znowu mała ta Twoja pętla. A co do drogi spod Nowego Warpna do Dobieszczyna, to świetna wiadomość. W Twoim powiecie generalny remont dróg, bo przecież od Polic po Trzebież tez coś się dzieje - oby nie trwało zbyt długo.

jotwu 08:29 poniedziałek, 23 lipca 2012

fajnie popatrzeć na Twoje fotki.
Myślałam , że wybierzecie się do Morynia na maraton !

mimoza15 22:19 niedziela, 22 lipca 2012

szkoda ,że będzie ta droga nowa i szersza...bo zaczną auta szaleć , nie ?

tunislawa 20:34 niedziela, 22 lipca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miona